Zaradi te "banalnosti" je prodaja luksuznih avtomobilov drastično upadla

2. 5. 2024 | Nika Arsovski
Deli

Ukrep, ki je očitno preveč za marsikaterega bogataša.

V Južni Koreji beležijo precejšen padec prodaje luksuznih vozil, predvsem znamke Bentley, Rolls-Royce in Porsche. Razlog pa ne tiči v trenutnih gospodarskih razmerah ali porastu cen omenjenih vozil. Daleč od tega. Poglaviten razlog za padec prodaje je nova odločba Ministrstva za infrastrukturo in promet, ki lastnike zavezuje, da vozila, kupljena na podjetje, opremijo z zelenimi tablicami.

Profimedia

S tem želijo na južnokorejskem ministrstvu omejiti kupovanje dragih službenih avtomobilov. Številni južnokorejski podjetniki, kupujejo osebna vozila na podjetje, s čimer se izognejo plačilu davkov.

Novo pravilo pa določa, da so vsa vozila, v lasti podjetja, katerih cena presega 80 milijonov vonov (približno 54.500 evrov) opremljena s prepoznavnimi zelenimi tablicami. Te označujejo, da vozila niso v zasebni lasti.

Vaš tihi junak proti oljnim madežem: skoraj gotovo ga imate v kuhinji

Padec registracij Bentleyjev, Porschejev itd. 

Korejska vlada je opazila velik porast nakupa službenih vozil v zasebne namene, zato se je odločila za tako drastičen poseg. Doslej so namreč lastniki podjetij kupovali in registrirali vozila na podjetje ter se s tem izognili plačilu davka.

Poteza korejskih oblasti je očitno padla na plodna tla, saj je po uvedbi omenjenega pravila prodaja luksuznih vozil padla. Registracije novih Bentleyjev so v prvih treh mesecih leta 2024 padle za 77 odstotkov v primerjavi z enakim obdobjem lani, medtem ko sta Rolls-Royce in Porsche poročala o padcu prodaje za 35 oz. 23 odstotkov. Prodaja Lamborghinijev je padla za 22 odstotkov. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by The Korea Times (@thekoreatimes_official)

"Na splošno se malo kupcev ali lastnikov podjetij odloči za nakup vozil z zelenimi tablicami zaradi prevladujoče negativne podobe službenih avtomobilov in lizinga," je dejal tiskovni predstavnik neimenovanega prodajalca luksuznih avtomobilov, novinarjem Korea Timesa. Omenjeni medij sicer razkriva, da so avtomobili v lasti podjetij lani predstavljali kar 40 odstotkov vseh registracij, zdaj pa le še 28 odstotkov.

Očitno se ljudje ne marajo voziti z luksuznimi vozili, če je že na prvi pogled jasno, da niso njihovi zasebni, temveč so last podjetja.

Preberite še:

Novo na Metroplay:  Novinar izza nagrade | N1 podkast s Suzano Lovec