Kaj za vrtoglavih 7 milijonov dobite pri Paganiju?

28. 1. 2023
Deli
Luč sveta je ugledal drugi izmed petih primerkov Paganijeve Huayre Codalunga in kljub astronomski ceni so že vsi razprodani.

Horacio Pagani je bil, preden je ustanovil svoje podjetje, zaposlen pri Lamborghiniju in danes ta tri podjetja, skupaj s Ferrarijem, tvorijo italijansko "sveto trojico" prestižnih superšportnikov oziroma hiperšportnikov. Po cenah in ekskluzivnosti zagotovo vodi Pagani. Podjetje je vse od ustanovitve leta 1992 izdelalo okoli 450 avtomobilov, medtem ko jih je Lamborghini v lanskem letu dostavil 9233. Pagani ima svojo tovarno in muzej v Modeni, ki je od prestolnice oddaljena dobre 4 ure vožnje.

 

 

Posebnež med posebneži

S tem posebnim projektom so pri Paganiju začeli, ker sta si dve njim zelo pomembni in zvesti stranki želeli avtomobil, ki bi spominjal na dirkalnike iz 60. let prejšnjega stoletja. Prvi primerek Huayre Codalunga so predstavili lani poleti, drugega v preteklih dneh. Zanje je poskrbela posebna divizija Grandi Complicazioni, ki skrbi za najbolj dodelane in pomembne primerke. Najnovejši primerek je srebrne barve z usnjeno notranjostjo. Vsi materiali so posebej izbrani, podjetje pa vedno in povsod stremi h kakovosti in nizki teži, zato je uporabljenega veliko titana in ogljikovih vlaken

 

Dolg rep in izjemno lahek izpušni sistem

Codalunga v italijanščini pomeni "dolg rep" in točno tako je avtomobil tudi videti - od Huayre, na kateri je osnovan, je namreč daljši za 36 centimetrov. Poleg mnogih drugih sestavnih delov je tudi celotna njegova karoserija iz ogljikovih vlaken, uporabili pa so tudi precej titana; med drugim tudi za celoten izpušni sistem, ki tehta pičle 4,4 kilograma in je premazan s posebnim keramičnim premazom. Celoten avtomobil je težak 1290 kilogramov, kar je približno toliko, kot prejšnja generacija Forda Focusa.

 

 

Zadnji krik Huayre

Osnova Codalunge je Huayra, ki jo Pagani v različnih izvedenkah proizvaja že od leta 2011. Kolesa obeh zato poganja isti motor; AMG 6-litrski V12 z dvema turbinama, ki v Codalungi proizvede 840 KM oziroma 617 kW in 1100 Nm navora. Lani septembra so predstavili svoj novi model, poimenovan Utopia. Izdelali jih bodo 99, kar je skoraj 20-krat več, kot Codalung in vsi so že razprodani.

 

Fotografije: promocijsko gradivo

Preberite še: Je vožnja z električnimi avtomobili res cenejša? Tu so izračuni

Priporočamo tudi: Takšen avtomobil vozi Ilka Štuhec (Bi ji ga pripisali?)

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja