Kako lepo! Korejska avtomobilska znamka je s to reklamno kampanjo našla dom več kot 22 tisočim kosmatincem

9. 1. 2023 | Nika Arsovski
Deli

Reklama prikupnega Robo Doga, je vodila do več kot 600 tisočakov vredne donacije, ob tem pa je kar 22.422 kosmatincev našlo nov dom. Pohvalno!

Korejska avtomobilska znamka Kia je pred časom začela sodelovat s fundacijo Petfinder, kar se je izkazalo za odlično potezo. Prvi korak je bil oglas, predvajan na Super Bowlu 2022, v katerem nastopa prikupen Robo Dog, ki se na prvi pogled zaljubi v električno Kio EV6 in njenega lastnika.

Preberite si še: Psom Tesle očitno niso pogodu, poglejte, kaj je z njo naredil ta kosmatinec

Elektronski psiček v reklami opazuje voznika Kie EV6, ki polni svoj avtomobil, zatem pa se odpravi za vozilom, skače s streh in teče po mestu, v želji, da ga dohiti.

Na žalost psiček, tik preden avtomobil doseže, izgubi moč, a s tem se zgodba ne konča. Ko Robo Dog odpre oči, vidi smehljajočega voznika Kie, ki polni njegove baterije.

Še bolj plemenito je poslanstvo oglasne kampanje. Ta je namreč služila kot izhodišče za partnerstvo s fundacijo Petfinder, ki ga je dodatno spodbudila donacija korejskega podjetja Kia v višini 500.000 dolarjev za pomoč pri kritju stroškov posvojitve hišnih ljubljenčkov.

S pomočjo donacije in drugih finančnih vložkov je nov dom našlo kar 22.422 kosmatincev. 

"Kia je predana pomoči več kot 22.000 živalim iz zavetišč. Le te so uspele najti nove domove, kar je dokaz, da pobude, kot je ta, delujejo in pomagajo lokalnim skupnostim, v tem primeru z zmanjšanjem bremena prenatrpanosti lokalnih zavetišč za živali po vsej državi," je dejal Russell Wager, podpredsednik ameriške podružnice Kia. 

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja