Slovenski poslovneži si lastijo nekaj nadvse zanimivih avtomobilov, a v javnosti se z njimi ne želijo izpostavljati.
Platforma Bloomberg Businessweek Adria je pred časom objavila vozni park slovenskih poslovnežev. Med njimi so nekateri najbogatejši Slovenci, le redki pa v javnosti radi razkazujejo svoje jeklene konjičke.
Najbogatejši Slovenec Samo Login naj bi bil po poročanju omenjene platforme velik ljubitelj dirkališč in dobrih avtomobilov.
Videli so ga že za volanom Lotus Elisa S, v lasti pa naj bi imel tudi Porscheja 911 GT2 RS.
Soustanovitelj Outfit7 je tudi lastnik nadvse redkega Ferrarija FXX-K Evo s številko 37, a slednji ni namenjen cestni vožnji, temveč le sproščanju na dirkališčih.
Gre za zelo omejen Ferrarijev program, ki prestižnim strankam omogoča "track day" izkušnjo brez primere. Avto zmore 772 kilovatov (1050 KM) skupne moči iz 6,5-litrskega 12-valjnika in dodatnega električnega motorja.
Prvi mož farmacevtskega podjetja Krke Jože Colarič prisega na BMW serije 7, direktor in lastnik družbe Sibo G Boštjan Šifrar pa je po garaži sodeč velik ljubitelje znamke Mercedes-Benz. V lasti ima SLS AMG roadsterja pa tudi G63 AMG.
Kriptomilijonar Damian Merlak je pred časom priznal, da si je za rojstni dan kupil novega Bentleyja Continental GT Speed, zanj pa je odštel 400 tisoč evrov.
Poleg omenjene avtomobilske pošasti ima soustanovitelj ene prvih kriptomenjalnic v svoji zbirki še BMW Z4 in Lamborghinija Urusa.
Nekdanji lastnik podjetja z igralnimi avtomati Elektronček Joc Pečečnik je ponosni lastnik Rolls-Roycea Wraitha, za katerega nam je v intervjuju pred časom zatrdil, da ga bo vozil vse do konca. In to prav tega.
Če so se vam ob naštetih avtomobilih pocedile sline, pa je izbor Iva Boscarola, ki je pred letom dni za 218 milijonov prodal podjetje Pipistrel, precej bolj skromen.
Boscarol je bil eden izmed prvih, ki so se po cestah vozili s Toyoto Priusom.
To je sam uvozil iz Japonske, zaradi tehničnih težav in električnega pogona, ki ga takrat na naših cestah še ni bilo, pa je imel pri registraciji nemalo težav.
Priusa je vozil kar štiri leta, preden je prvi uradno prišel v Slovenijo. Ko je na tržišče prišel prvi Priusov priključni hibrid, je dobil na posodo enega prvih prototipov. Vse od takrat vozi Lexussove in Toyotine hibride, svojega avtomobila pa sploh nima. Če bi ga imel, bi si omislil Lexusovega priključnega hibrida NX450h+.
Preberite še: Bo to nov najdražji?
BONUS VIDEO: Najpogostejše prevare, največje napake ter kako in zakaj se avtomobile bolj splača uvoziti iz tujine?
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?