Ni šlo le za krajši odsek, temveč za več kot 150 kilometrov dolgo štiripasovnico.
Kitajska je zaključila gradnjo 157,79 kilometrov dolge štiripasovne avtoceste skoraj povsem brez človeškega posredovanja.
Ta avtocesta je del širitve poti Peking-Hongkong-Macao, ki povezuje prestolnico s provinco Hebei. Projekt, ki je bil dokončan oktobra, je vključeval uporabo desetih avtonomnih vozil za asfaltiranje in izravnavo cestišča širine 19,25 metra.
Nadzor gradnje prav tako ni bil prepuščen ljudem na terenu. Namesto tega so ga opravljali droni, ki so spremljali dela in zagotavljali, da so bili upoštevani vsi gradbeni standardi.
Kitajski inženirji poudarjajo, da takšen način dela izboljšuje natančnost in kakovost gradnje ter občutno skrajša čas dela in zniža stroške. Po drugi strani pa to pomeni tudi manj delovnih mest za ljudi, kar odpira vprašanja o prihodnosti dela v gradbeništvu.