Avtomobilistična srenja, ki je dolgo časa veljala za moško domeno, v zadnjem času pridobiva vse več pregovorno nežnejših članic. Becky Evans je na prvi pogled čisto običajna britanska milenijka, a simpatična rjavolaska podira vse mejnike v svetu driftanja.
Britanka Becky Evans je ena tistih, ki se ji, metaforično, po žilah pretaka bencin. Za to sta zaslužna njena starša, sicer velika ljubitelja avtomobilizma, ki sta svojo strast prenesla na hčer. Slednja se je tako že v otroških letih preizkusila v kartingu, kasneje še v dirkah v pospeševanju. »Z mamo sva imeli starega Mustanga, moj oče pa je bil ves čas tesno vpleten v dirke v pospeševanju. Odraščala sem na dirkališču, saj smo velik del prostega časa kot družina preživeli tam. Z kartingom sem se začela ukvarjati pri osmih letih, pri štirinajstih sem že dobila prvega »dragsterja« za dirke,« je v intervjuju za neko žensko spletno stran Marie Claire povedala 30-letnica.
»Moji prvi spomini na dirkališče so vezani še na obdobje, ko sem bila stara dve leti. Z očetom sva stala nekje pri startu steze na Škotskem. Spominjam se, da sem jokala, saj nisem razumela, zakaj so avtomobili tako glasni,« je svoje spomine opisalo dekle, ki se je kasneje v glasno brnenje jeklenih konjičkov povsem zaljubilo.
A ob brskanju po avtomobilističnih straneh pogosto ni naletela na somišljenike, saj se z zapisi na spletu in družabnih omrežjih nikakor ni mogla poistovetiti. Zato se je rjavolaska ob selitvi v London, kjer je sprejela delo v PR agenciji, odločila, da tovrstno vsebino priskrbi kar sama. Navdušili so jo vplivneži na spletu in odločila se je, da nekoliko osveži podobo avtomobilističnega sveta.
View this post on Instagram
Queen B je zmotil predvsem elitizem
Odločila se je pomesti s stereotipno podobo avtomobilističnega sveta in ga približati novim generacijam. Dejstvo, da je ženska, je le postranskega pomena. »Seveda izstopam, sem namreč ženska v pretežno moškem avtomobilističnem svetu. Ampak to je tisto, za kar se trudim. Želim namreč, da bi bil avtomobilističen svet poln različnih vzornikov, vseh spolov, saj bi le tako lahko privabili večje število navdušencev,« je prepričano dekle, ki se je lahko na lastni koži prepričala o tem, da novinci sprva le niso najbolj dobrodošli.
Ni je zmotil seksizem, tega je hitro pozabila, temveč elitizem. Kot preprosta punca s Coventryja jo je najbolj prizadel prav snobovski odnos številnih avtomobilističnih kolegov. A s svojim znanjem je pridobila sledilce na svojo stran, njene vozne sposobnosti so bile pri tem le še pika na i. Najdete jo pod imenom Queen B, danes ji na Instagramu sledi več kot 147 tisoč sledilcev, na YouTube ima več kot 123 tisoč naročnikov.
"Bilo je kot, da nihče poprej na spletu ne bi videl mladega dekleta z vintage avtomobilom"
Po koncu dirkaške kariere je želela ostati v avtomobilizmu, zato je začela objavljati fotografije predelav na avtomobilu. Z 1983 BMW E21, ki ga je poimenovala »Red« (op. Rdeči) je pritegnila veliko pozornosti, avtomobil pa je še dandanes njen zvesti spremljevalec. »Bilo je kot, da nihče poprej na spletu ne bi videl mladega dekleta z vintage avtomobilom. Morda zveni noro, a veliko dolgujem temu avtomobilu. Je moj nepogrešljiv sopotnik na tem norem življenjskem popotovanju,« je priznala Becky v intervjuju za Red Bull.
Queen B je ime, ki jo spremlja še od najstniških let. S svojimi vlogi, v katerih združuje več kot dvajsetletno znanje s področja avtomobilizma in osebne izkušnje, je postala tako priljubljena prav zaradi dostopnosti in razumljivosti. Številne ljubiteljice in ljubitelji avtomobilizma pa so v njej našli novo vzornico.