Kakšni so delovni pogoji pri Lamborghiniju? Preverite to, morda utegnete menjati delodajalca …

19. 12. 2023 | Nika Arsovski
Deli

Pri Lamborghiniju uvajajo politiko štiridnevnega delovnika, to pa še zdaleč ni vse. 

Kar se tiče delovnega mesta v proizvodnji, le malokatero prekaša tovarne luksuznih avtomobilov. Po poročilih sodeč, pa med najsrečnejše v tem poslu sodijo zaposleni pri Lamborghiniju.

In za to imajo več kot dober razlog, delo v tovarni italijanskega proizvajalca luksuznih avtomobilov pa bo v prihodnosti še za odtenek bolj privlačno. 

Lamborghini

Tovarna v Sant'Agata Bolognese, majhnem italijanskem mestecu, predstavlja pomemben del gospodarstva v regiji. V tovarni letno proizvedejo približno 9.200 avtomobilov, prednost pred količino pa dajejo kakovosti. Za Lamborghinijeve stranke je namreč dobro le najboljše.

Na tekočem traku v tovarni je zaposlenih 300 delavcev, ki so razporejeni po 24 postajah, vsako pa nadzoruje in upravlja manjše število strokovnjakov.

Gre za precej utečen postopek, na dan pa v tovarni izdelajo vsega skupaj 13 Huracanov oz. 6 Aventadorjev.

Zaposleni so pomemben del Lamborghinijeve zgodbe, delovno mesto pri italijanskem proizvajalcu luksuznih avtomobilov pa naj bi bilo izjemno privlačno.

Po podatkih Glassdoor, kjer zaposleni anonimno ocenjujejo svojega delodajalca, je delo v Lamborghiniju pravi užitek. Delo opisujejo kot zabavno, z dobrimi ugodnostmi, prijaznimi zaposlenimi in razumnim delovnim časom.

V prihodnosti pa se jim obetajo še dodatni bonusi.

Profimedia

Pri Lamborghiniu namreč uvajajo štiri dnevni delovnik (vsak drugi teden), kar bo delavcem prineslo dodatnih 22 prostih dni letno).

Tisti, ki bodo zapisani v nočni izmeni, bodo deležni še dodatnih ugodnosti, s čimer bodo lažje uravnali svoj bioritem.

Dobili bodo 31 dodatnih prostih dni na leto, delali pa bodo v treh izmenah. To pa še zdaleč ne pomeni, da bo zaradi prostih dni trpela njihova plača.

V podjetju bodo namreč svojim zaposlenim v 2024 povečali plače, za božičnico pa si lahko zaposleni obetajo 1080 dolarjev bonusa. 

Ta poteza Lamborghinija je bila ocenjena kot "zgodovinska" za avtomobilsko industrijo. Kaj pa o spremembah mislite vi? 

Preberite še: Ta slovenska voditeljica je strastna motoristka: najprej je vozila Hondo, zdaj vozi Moto Guzzi, a branila se ne bi niti Harleyja

BONUS VIDEO: Mercedes-Benz GLA: Lahko upraviči premijsko ceno?

 

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj