Javnost jo bo lahko prvič uzrla drugi vikend aprila na legendarnem italijanskem reliju.
Massimo 'Miki' Biasion, Martini in pa Lancia 037 so trije pojmi, tri imena, ki zaznamujejo enega izmed najbolj atraktivnih obdobij relijev za Svetovno prvenstvo. Italijanski dirkač je namreč dvakrat osvojil naslov svetovnega prvaka in čeprav mu je to uspelo z Lancio Delto Integrale, pa je bil avtomobil, s katerim je najprej opozoril nase njena predhodnica, Lancia Delta 037, s katero je bil na relijih v Franciji in na Portugalskem v letih 1984 in 1985 drugi.
preberite še: Bi žrtvovali legendarni reli dirkalnik za izdelavo sodobne različice?
Prav omenjeni dirkalnik je bil sicer tudi zadnji dirkalnik v zgodovini Svetovnega prvenstva v reliju, ki je brez štirikolesnega pogona uspel slaviti skupno zmago in sicer leta 1983. Tako ni presenetljivo, da se je za vselej zapisal v zgodovino avtomobilskega športa, prav njegova prepoznavnost pa je bila kriva, da so se pri podjetju Kimera pred slabim letom odločili in pripravili (zaradi redkosti vozila precej kontroverzno) predelavo v tako imenovanem 'restomod' slogu.
Otvoril bo dirko
Avtomobil je tako dobil kar nekaj sodobnih dodatkov – boljše podvozje, nove žaromete, večjo količino elementov iz ogljikovih vlaken in pa večje pnevmatike – in pa tudi nadgradnjo 2,1-litrskega motorja, po zaslugi katere sedaj lahko brez težav in tveganja proizvede kar 505 'konjev' ali 377 kilovatov moči.
Da pa bi se stari-novi avtomobil, ki sedaj nosi ime Evo037 resnično lahko dokazal, so se pri Kimeri odločili, da ga odenejo v legendarno grafiko in ga postavijo na start letošnjega relija Costa Smeralda na Sardiniji, ki bo potekal med 8. in 10. aprilom. No, Evo037 tam ne bo zares tekmoval, pač pa bo pod taktirko legendarnega italijanskega voznika igral vlogo predtekmovalnega vozila. A verjamemo, da bo tudi ta prizor sprožil kar nekaj nostalgije, predvsem med starejšimi gledalci.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji