Legenda, pripravljena na nove avanture

Land Rover Defender je dobil novo podobo, a ohranja vse bistvene lastnosti predhodnika, ki je na ceste zapeljal pred prcej več kot pol stoletja - ter mu dodaja nove.

Legenda, pripravljena na nove avanture (foto: Land Rover) Land Rover
8. 7. 2020 | Promocijsko sporočilo

Kako nadomestiti legendo? Vprašanje s katerim se imajo čast in izziv spopasti le redki avtomobilski proizvajalci. Med njimi je tudi Land Rover. Britanci so namreč pred več kot pol stoletja ustvarili terensko vozilo, ki še danes uspešno kljubuje zobu časa in po mnenju številnih velja za najboljšega na svojem področju. In kako torej povsem iz nič ustvariti naslednika, ki ga bo ne le zamenjal, pač pa prekosil? Ali drugače, je to sploh mogoče?

Odgovor je DA! Ampak le če poznaš štiri najbolj ključne sestavine. No, pri Land Roverju na srečo jih. Recept je preprost: potrebni so tehnologija, oblikovanje, zmogljivost in pa trajnost – vse kar je imel že njegov predhodnik, le da na precej višji ravni, primerni za 21. stoletje.

70 let in še nekaj zraven je že minilo, odkar je prvi Land Rover zapeljal na ceste in vendarle se jih je vse do danes na cestah ohranilo kar okrog 70 odstotkov vseh narejenih vozil, kar je skorajda največji delež izmed vseh avtomobilov na svetu ter dokaz njegove trajnosti.

Želje njegovega mlajšega brata niso nič manjše. Kar 45.000 različnih testov je opravil, preden je bil pripravljen za na cesto, ob stiku z njim pa vas bodo na vsakem centimetru pričakali materiali, ki bodo kos vsaki nalogi, ki jim jo boste zadali – v blatu, snegu, mrazu, pesku, dežju in vročini.

Zmogljivi in vzdržljivi pa niso le materiali, ki jih vidimo, temveč tudi tisti, skriti pod kožo, po zaslugi katerih boste prišli, kamor ste namenjeni. Vzemimo za primer podvozje, ki je mešanica preizkušene tehnike in sodobne tehnologije, zaradi česar bo premagovanje puščavskih sipin in skalnatih brezpotij še nekoliko enostavnejše. Novi Defender je namreč opremljen s stalnim štirikolesnim pogonom, po zaslugi krajših previsov preko koles so prednji in zadnji pristopni kot ter prelmoni kot večji kot kadarkoli prej.

Hkrati boste z njim brez težav lahko zapeljali v vodo vse do globine 900 milimetrov. Tukaj pa je na koncu še elektronika, ki lahko kar 500-krat na sekundo preveri stanje karoserije in krmiljenja ter temu prilagaja trdoto blažilnikov – nekaj, kar si je večina lastnikov njegovega predhodnika zgolj želela.

'Združitev starega in novega' bi lahko rekli ob pogledu na zunanjost novega Defenderja. Čeprav je oblika povsem nova je namreč nemogoče spregledati elemente, zaradi katerih je takoj jasno, kje so njegove korenine. Polkrožni sprednji žarometi, bela streha s steklenimi površinami na levem in desnem robu, poudarjen spodnji rob pod stranskimi stekli in pa diamantne kovinske oplate na robovih motornega pokrova so le nekateri izmed elementov, zaradi katerih je jasno, od kod prihaja njegova DNK.

Prepoznavne linije predhodnika se nato nadaljujejo tudi v notranjosti novega Defenderja, kjer pa odslej domuje vsa moderna tehnologija, ki si jo želite – od digitalne instrumentne plošče do velikega zaslona infozabavnega sistema, na katerem je po zaslugi sistema kamer mogoče videti tridimenzionalni prikaz terena po katerem se peljemo.

Občutek varnosti, ki ga le-ta prinaša je neprecenljiv. Na varnem pa bo ves čas potovanja ključ vašega vozila, ki si ga boste kot ročno uro lahko nadeli na zapestje, pri čemer pa vam ne bo treba zanj skrbeti niti takrat, ko se boste prebijali preko rek in potokov, saj je odporen na udarce in vodo.

Novi Defender je tako povsem pripravljen na nove avanture in dogodivščine, kamorkoli ga boste zapeljali. Vprašanje je le: ste pripravljeni tudi vi?lan

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri