Ustvarjalci legendarne igrice Need for Speed so pred časom razkrili sodelovanje z blagovno znamko ulične mode, kmalu pa naj bi združili moči tudi z dvema modnima velikanoma.
Ste tudi ljubitelji te igrice? Če je vaš odgovor pritrdilen, vas bo morda razveselilo dejstvo, da si lahko v prihodnosti obetate še malo bolj modno naravnanih funkcij.
Govora je o partnerstvu z znamkama Versace in Puma, ki bi v Need for Speed Unbound omogočila široko izbiro oblačil, s čimer bi lahko igralci izrazili stilsko vizijo visokega življenja.
Preberite si še: Dirkač Nascarja pod vplivom računalniških igric izpeljal takšen neverjetni manever!
Poleg Palace Skateboards sta EA in Criterion potrdila sodelovanje z ikoničnimi modnimi znamkami, kot so Versace, Puma, Namilia, Danielle Guizio in številnimi drugimi.
Za nameček bodo lahko igralci svoje like med igro opremili z vrsto slovitih svetovnih znamk, od Vans in Champion do Napapijiri.
Po navedbah EA bo modne vsebine v igri Need for Speed Unbound urejala modna direktorica in glavna urednica britanske kulturne revije Wonderland – Toni-Blaze Ibekwe.
Versace bo v Need for Speed Unbound vnesel svoj prestižni slog s tekmico Meduzo, ki kot ulična dirkačica oživi uporniško energijo Versacejeve ženske in njen sijajni glamur.
Puma prinaša hitrost z likom Racer Chase, ki vozi poseben Pumin Porsche 911 GT3 RS. Igralci se lahko potegujejo za 13 drugih ekskluzivnih Puminih izdelkov, vključno s trenirkami, puloverjem in jakno.
Različica Need for Speed poimenovana Unbound predstavlja odmik od tipične igrice, kar se vizualnega sloga kot celostnega koncepta tiče, saj združuje elemente ulične umetnosti z najbolj realističnimi avtomobili v zgodovini franšize.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"