Mark Zuckerberg vzbuja vtis skromnosti, a ta avtomobil v njegovi zbirki je daleč od tega

12. 8. 2022 | Nika Arsovski
Deli

Naj vas preprosta garderoba in nič kaj luksuzno življenje ne zavedeta. Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg ima precej razkošen okus za jeklene konjičke, v njegovi zbirki namreč kraljuje Pagani Huayra.

Kateri avtomobil bi izbrali, če bi se na vašem bančnem računu bohotili milijoni? Ferrari, Lamborghini, Rolls-Royce, Bugatti,… je le nekaj znamk, ki v hipu švignejo v misli.

Premožni po večini veselo razkazujejo svoje razkošne konjičke, za razliko od njih, pa se Mark Zuckerberg na vse načine trudi ustvariti vtis skromnosti. Tudi, glede avtomobilov.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Mark Zuckerberg (@zuck)

A naj vas to ne zavede. Ustanovitelj Facebooka ni niča kaj manjši navdušenec nad lepimi avtomobili, kot ste sami. Družbo precej običajnim Hondi Fit, Volkswagnu Golfu in ostalim vozilom v njegovi garaži, dela tudi Pagani Huayra.

Italijanski super športni avtomobil je prava paša za oči in čeprav eden najbogatejših Zemljanov svojega premoženja ne obeša na velik zvon, to še ne pomeni, da tudi sam nima m šibke točke za prestižne jeklene lepotce.

Inženirsko čudo, ki se je rodilo iz železnice

Čeprav se Paganijeva zgodovina ne more primerjati s takšno, kot jo ima Ferrariji ali morda Ford, pa si je ta dokaj mlada znamka v zadnjih nekaj desetletjih uspela ustvariti ime v svetu avtomobilizma.

Edinstveni športni avtomobili, ki nastajajo pod italijansko avtomobilsko znamko, za njihov pogon pa skrbijo 12 valjni bencinski motorji proizvajalca Mercedes-AMG, so luč sveta ugledali z modelom Zonda C12, ki je že v začetku zavoljo svoje hitrosti požel ogromno zanimanja.

Preberite si še: Poslavlja se še ena avtomobilska legenda. Kaj pa bo s podjetjem?

Zaradi svoje edinstvenosti in redkosti je avtomobil hitro postal eden bolj zaželenih na zemeljski obli, že takrat pa je ustanovitelj podjetja Horacio Pagani začel razmišljati o novem. Vzel si je kar precej časa in skoraj deset let kasneje je nastala (danes dobro uveljavljena) Pagani Huayra, ki v hitrosti in moči precej posnema svojega predhodnika.

Že po svojem debiju na Ženevskem avtomobilskem salonu 2011 je bila Huayra ena izmed glavnih atrakcij.

Ime je dobila po inkovskem bogu vetra, Huayra-tata.

Ime je precej primerno, sploh glede na zmogljivosti avtomobila. Pod pokrovom se namreč skriva 6-litrski dvojni turbo motor M158 V12, ki ga posebaj za znamko Pagani izdeluje Mercedes-AMG (in zmore vsaj 544 kW ali 740 KM).

Ta je glavni 'krivec', da avtomobil v pičle 3.2 sekunde doseže hitrost 100 km/h, sicer pa lahko pospešuje vse tja do 378 km/h. Morda je še bolj kot njegova hitrost zanimiva karoserija izdelana iz ogljikovih vlaken in titana. Izdelavo in oblikovanje prestižnih materialov pri znamki Pagani seveda še kako obbvladajo, saj je bil Horacio eden od pionirjev izdelave elementov iz lahkih ogljikovih vlaken ali popularno - karbona.

Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem