Če bi naštevali cel dan, najbrž v nobenem trenutku ne bi omenili te države.
Gre za afriško državo Maroko, ki se vse bolj uveljavlja v avtomobilski industriji. Po poročanju EUobserver je Maroko v letu 2023 proizvedel 700.000 vozil, od tega jih je na evropski trg izvozil 536.000, kar navaja tudi Forbes.
Izvoz maroške avtomobilske industrije v EU je dosegel vrednost 15,1 milijarde evrov, kar pomeni 30-odstotno povečanje v primerjavi s prejšnjim letom. Edina država, ki je v letu 2023 v EU izvozila več vozil, je bila Kitajska, s 782.000 izvoženimi vozili.
Maroko je dom proizvodnih obratov, kjer nastajajo modeli, kot so Renault Clio, Dacia Sandero in Dacia Jogger. Stellantis v Maroku izdeluje modele Peugeot, Opel in Fiat, medtem ko proizvajalci iz Kitajske, Japonske, ZDA in Koreje prispevajo različne avtomobilske dele.
Analitiki napovedujejo nadaljnjo rast maroškega izvoza avtomobilov, pri čemer bo vse večji delež predstavljal izvoz električnih vozil. Glavna ciljna tržišča za maroški izvoz so Španija, Francija, Nemčija in Italija.