Letos mineva 20 let, odkar je Mclaren skupaj z Mercedes-Benzom razkril model SLR. Zdaj želijo obuditi spomin nanj, imajo pa tudi nekaj napovedi za prihodnost.
Da je sploh prišlo do tega SLR, se gre zahvaliti tako McLarnu kot Mercedes-Benzu, saj sta bila med leti 1995 in 2009 partnerja v najprestižnejši dirkaški diviziji. Da bi znamki proslavili svoje uspehe, sta leta 1999 na dirki v Silverstonu napovedali, da bodo združili moči na SLR Visionu, ki je bil takrat le še koncept. Štiri leta kasneje so ga predstavili na frankfurtskem avtosalonu.
Za karoserijo SLR, ki je bila izdelana iz ogljikovih vlaken, je bil zaslužen McLaren, ki je imel s tem takrat še ne tako pogostim materialom precej izkušenj. Tudi ogromen pokrov motorja je izdelan iz karbona, pod njim pa se skriva AMG 5,5-litrski V8 s kompresorjem, ki zmore 626 KM (467 kW). Grand tourer z avtomatiziranim 5-stopenjskim menjalnikom je do stotice zmogel pospešiti v 3,8 sekunde.
View this post on Instagram
SLR HDK
Čeprav se je proizvodnja končala leta 2009, to ne pomeni, da se iz McLarnove tovarne ne zapelje več noben SLR. Z njimi se ukvarja oddelek McLaren Special Operations. Ti so zdaj pripravili poseben komplet, poimenovan High Downforce Kit. Vključuje širšo karoserijo pri blatnikih, večji zadnji spojler, glasnejši izpuh, s tem paketom pa SLR tudi malce "shujša". S tem posebnim paketom bo nadgrajenih le 12 avtomobilov, prvega pa so že dodelali maja.
Kako naprej?
McLaren je pred 10 leti predstavil P1 - hiperšportnika, ki še danes navdušuje ljubitelje hitrih športnih avtomobilov, saj je bil takrat revolucionaren. Izvršni direktor podjetja Michael Leiters je povedal, da električni naslednik modela P1 ne bo imel absurdno visoke moči, ker to ne bo potrebno. Znamka namreč cilja na nizko težo, saj je to zapisano v DNK britanske znamke. "Vsakdo lahko izdela avtomobil z 2000 KM in 2000 kilogrami," je še dodal.
Si lahko mislite, da ima ta kultni avto že 10 let?
Ciljajo na ...
S kilogrami ciljajo na maso svojega 750S, ki tehta 1277 kilogramov, kar je relativno malo. Če za primerjavo vzamemo Rimčevo Nevero, ima ta 1914 KM (1427 kW) in tehta 2150 kilogramov. Tukaj lahko omenimo še Porschejevega Mission X; čeprav niti teže niti moči Nemci niso razkrili, so povedali, da bo razmerje med maso in močjo 1:1.
Čeprav je le koncept, Porsche obljublja veliko!
Preberite še: Divjanje hitrega Mercedesa GLS 63 AMG Brabusa 800 po nemških avtocestah, ki jemlje dih
BONUS VIDEO: Uglajena poslovna limuzina z brutalnimi pospeški in smislom za humor – to je izumirajoča vrsta!