Najverjetneje je bila napaka posledica malomarno opravljene menjave olja, a to servisa ni kaj dosti ganilo.
Redni servis naj bi bil za lastnike vozil predvsem rutina, a v primeru Jacquelyn Gamble se je vse obrnilo na glavo. Svoj Mercedes-Benz GLE 350 (letnik 2021) je odpeljala na menjavo olja v pooblaščenem servisu Mercedes-Benz of Buckhead v Atlanti (Georgia, ZDA). Nekaj tednov kasneje je med vožnjo zaslišala glasne kovinske zvoke, nato pa je motor dokončno odpovedal.
Ko je avto prispel nazaj na servis, so mehaniki odkrili veliko luknjo v spodnjem delu motornega bloka. V zapisniku je bilo navedeno: »Ne vemo, kako se je to zgodilo, a spodnji del motornega bloka se je sesedel in naredil luknjo v dno.«
Stroški skoraj kot za novo vozilo
Diagnoza je bila jasna – motor je uničen. Lastnici so za vgradnjo novega motorja pripravili predračun v višini skoraj 36.800 evrov (40.000 dolarjev), kar je približno toliko, kot stane povsem nov Mercedes-Benz GLA. Gamble je sumila, da nekaj ni bilo opravljeno pravilno med menjavo olja, saj bi lahko poškodba motorja bila lahko posledica pomanjkanja mazanja oziroma popolne odsotnosti olja v motorju.
Dodatno jo je v prepričanju utrdilo mnenje dveh neodvisnih mehanikov, ki sta prav tako opozorila, da je bil motor najverjetneje brez ustrezne količine olja. To bi pojasnilo, zakaj je bil avto še nekaj tednov vozen, preden je prišlo do popolne odpovedi. Res pa je, da bi ob takšni težavi moral zasvetiti tudi opozorilni sistem na instrumentni plošči.
Rešitev s pomočjo garancije
Medtem ko se je primer vlekel, je Gamble za nadomestni prevoz zapravila več kot 1.840 evrov, predvsem za najem vozila. Kasneje ji je Mercedes sicer zagotovil nadomestni avto. Na koncu je vsaj delno rešitev prinesla doplačilna garancija pri drugem podjetju, ki je krila stroške za rabljeni nadomestni motor v vrednosti približno 13.800 evrov.
Čeprav je to za lastnico manjši udarec, je zgodba pokazala, kako lahko preprost servisni poseg, kot je menjava olja, v primeru napake povzroči katastrofalne posledice.