Imate morda v garaži parkiranega Mercedes-Benza 300SL Roadster? Potem imamo za vas dobro novico: z njim boste lahko na priljubljeno smučišče odpeljali svoje smuči – na originalnem nosilcu!
Ta zgodba sicer že malo spada v kategorijo »saj ni res, pa je«, sploh če upoštevamo, kakšen avto je 300SL Roadster. Gre za enega izmed najbolj zaželjenih (in redkih) Mercedesov, predvsem njegova kupejevska različica pa ima na trgu izjemno vrednost. Kljub temu tudi Roadster ni od muh, saj je bil dosedaj najdražji prodan za okoli tri milijone evrov.
Avto so proizvajali med leti 1957 in 1963, njegov tri litrski šestvaljnik pa je razvil 179 kilovatov (243 konjskih moči), kar je bil za tiste čase res impresiven podatek. Kupejvska različica je bila z 263 km/h tudi najhitrejši serijski avto tistega časa. Največja posebnost kupeja pa so bila dvižna (Gulwing) vrata, ki jih je Mercedes desetletja kasneje ponovil še v modelu SLS.
Zdaj pa so se na oddelku »Mercedes-Benz Classic« odločili, da v proizvodnjo vrnejo nosilce za smuči za različico Roadster. Gre za, na videz, enostaven sistem, ki je vpet med oba blatnika zadnjega dela avtomobila, medtem ko je spodnji del nosilca nameščen na odbijač. Pri Mercedesu pravijo, da je za tem kosom dodatne opreme v zadnjem času povečano zanimanje, zato so se odličili, da proizvodnjo obudijo, uradno pa so nosilec pokazali na salonu klasičnih vozil »Retromobile« v Parizu.
O ceni sicer ni nobenega govora, a si niti ne upam ugibati, saj tovrstne stvari za tako redke avtomobile zagotovo niso poceni, sploh če nosijo pečat tovarne. Naročiti jih je mogoče preko kateregakoli "Mercedes-Benz Classic" centra. Hkrati pa si nikakor ne predstavljam, da bi pod Krvavcem ugledal kakšnega Mercedes-Benza 300SL Roadster, s smučmi na zadku.
Aja, pa še slaba novica za lastnike kupejev – nosilec s to različico ni kompatibilen.
Preberite še:
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj