Ukraden avtomobil, ki so ga našli v Krškem, danes vreden vrtoglave milijone

28. 1. 2025 | Jaka Drozg
Deli

Zbirateljski Mercedes je že takrat veljal za najdražji ukraden avtomobil, najden v Sloveniji, danes je vreden še nekajkrat več.

V časih, ko Slovenija še ni bila v Evropski uniji, je skozi državo tekla pomembna tranzitna pot za ukradene avtomobile. Še danes naj bi rekord najdražjega držal Mercedes-Benz, ki so ga v Krškem odkrili že več kot dve desetletji nazaj: AMG CLK GTR Strassenversion, cestna različica uspešnega dirkalnika, ki je osvojil dva dirkaška in ekipna naslova v prvenstvu FIA GT.

Ukraden avtomobil, ki so ga našli v Krškem, danes vreden vrtoglave milijone
Mercedes-Benz

Kaj ga naredi tako posebnega? Gre za homologacijsko ‘specialko,’ ki so jih med leti 1997 ter 1999 izdelali le 28. 20 je bilo kupejev, 6 roadsterjev, 2 pa sta bila le prototipa. Že takrat so se nakupne cene gibale okoli 1,5 milijona evrov, kar ga je v tistih časih uvrstilo med najdražje avtomobile na svetu.

Kje so ga našli?

Zgodba se je pisala avgusta leta 2002, ko so ga ukradli v Švici in postopoma prepeljali v Slovenijo. Pri nas pa je policija dobila prijave o uličnih dirkačih, malomarni sostorilci so ga namreč preizkušali kar na javnih cestah. Upravičen sum je sprožil preiskave, med skoraj rutinskim pregledom pa so ga skritega za nadaljni prevoz našli na območju Policijske uprave Krško.

Preverili smo, ali se južnim sosedom res bolj izplača nakupovati pri nas
Ukraden avtomobil, ki so ga našli v Krškem, danes vreden vrtoglave milijone
Newspress UK

Še pred vrnitvijo vozila lastniku v Švico so ga nepridipravi znova poskusili odtujiti, a na srečo neuspešno. Kaj pa danes? Nadaljna zgodba tega specifičnega vozila ni znana, skrivnostna pa ni njegova vrednost. Uspešne dražbe v zadnjih letih namreč namigujejo na velik preskok v ceni. Zadnji prodan kupe je leta 2018 iztržil 4,3 milijone evrov, roadster, prodan leta 2023, pa kar 9,76 milijona evrov!

Odločitev je padla: od poletja naprej na avtocesti do 150 km/h

Novo na Metroplay: Tilen Artač o tem, zakaj je bilo težko imitirati Roberta Goloba in kako v resnici nastane vrhunska imitacija