Morgan Plus Six bo zagotovo deležen veliko pozornosti na cesti, se strinjate?!
Morgan Motor Company, britansko avtomobilsko podjetje, ki obstaja vse od leta 1910, si prizadeva biti protiutež masovni avtomobilski industriji. In po zadnjih rezultatih sodeč, mu to odlično uspeva. Podjetje, ki se ukvarja z izdelavo vozil z retro izgledom, je namreč trgu predstavilo posebno izdajo, oblikovano v sodelovanju s slovitim oblikovalskim podjetjem Pininfarina.
Model imenovan Midsummer se ponaša z aluminijasto karoserijo v stilu 'barchette'. Pininfarina je oblikovalski navdih črpal v 30. in 40. letih prejšnjega stoletja, ko so bili priljubljeni avtomobili z daljšim zadnjim delom.
Midsummer nima običajnega vetrobranskega stekla, tega nadomešča par elegantnih zračnih usmerjevalnikov, ki spominjajo na stare barchette. Novi so tudi okrogli žarometi, ki so večji kot pri modelu Plus Six. Retro duh obujajo tudi kolesa v obliki diska, ki pripomorejo tudi k boljši aerodinamičnosti vozila.
19-palčna kovana platišča so za nekaj kilogramov lažja od standardnih platišč, nameščenih na model Plus Six in so opremljena s pnevmatikami Michelin Pilot Sport 5. Prav teža je ena izmed prednosti vozila, poleg estetske vrednosti. Avtomobil Midsummer namreč tehta vsega eno tono, v primeru, da so vsi rezervoarji prazni.
Armaturna plošča je okrašena s kar 126 plastmi plemenite tikovine, vsaka vrata pa imajo še dodatnih 120 plasti. V podjetju so prepričani, da je zaradi uporabe na stotine plasti ročno oblikovane laminirane tikovine notranjost bolj trpežna v primerjavi z uporabo večjih kosov lesa.
Kaj pa zmogljivost?!
Tehnične specifikacije vozila sicer niso znane. Standardni Plus Six ima vgrajen BMW-jev motor "B58" – 3,0-litrski V6 vrstni turbo motor s 250 kW in 500 njutonmetri navora. Po uradnih slikah sodeč, je prestavna ročica BMW-jeva, zato bi tudi Midsummer utegnil imeti vgrajen tovrsten motor. Običajni model Plus Six pospeši do 100 km/h v 4,2 sekunde, Midsummer pa še nekolik prej, saj je lažji za kar 114 kg.
Za izdelavo posameznega vozila Midsummer je potrebnih kar 250 ur dela, v podjetju pa so posledično izdelali le 50 primerkov. Vsi, brez izjeme, so v hipu našli nove lastnike. Avtomobil je bil seveda vse prej kot poceni. Po poročanju portala Autocar so lastniki odšteli med 140.000 in 175.000 evri, odvisno od konfiguracije avtomobilov.
Preberite še:
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj