Pod novo oznakom ki nakazuje na športnost, bi pričakovali kakšna druga modela, a ameriška znamka z modrim ovalom ima na stari celini svoje načrte.
Ford je dvema svojima modeloma nadel novo oznako MS-RT. Ta označuje njihovo sodelovanje z M-Sportom, podjetjem, ki jim pomaga pri reliju na svetovni ravni in na Dakarju. Ste pričakovali, da gre za kakšno športno navdahnjeno izvedenko Focusa ... Hja, pa kaj še! Če eden izmed dvojice novincev v ponudbi vsaj malo diši po reliju, drugi niti malo.
Ranger MS-RT
Pri modrem ovalu so ga opisali kot popolno nasprotje Ranger Raptorja. Če je slednji ultimativni terenski poltovornjak, je Ranger MS-RT ultimativni cestni poltovornjak! Poganja ga trilitrski dizelski V6 s 176 kW in desetstopenjskim avtomatskim menjalnikom. Na keson lahko naložite eno tono in z njim vlečete poltretjo tono.
Ampak prikolico in tovor na njej boste vlekli s stilom. Poltovornjak ima namreč temeljito spremenjeno podobo; za to posrkbijo odbijač in prednja maska, posebna 21-palčna platišča in pa zadnji spojler. Inženirji so prilagodili tudi vzmetenje, da je vožnja s tem poltovornjakom udobnejša na urejenih cestah.
Rangerju pa družbo dela še kombi! Oznako MS-RT so nadeli tudi Transitu Custom. Ta je na voljo z različnimi pogonskimi sklopi in v različnih izvedbah notranjosti (tovorne oziroma potniške in kombinirane konfiguracije). Kdo je rekel, da kombiji niso kul! Ta Transit to zagotovo zanika z vsemi karoserijskimi dodatki, širšimi pragovi in zavihki ter platišči, ki so videti kot da so privijačena s sredinskim vijakom.
Ranger in Transit MS-RT bosta na voljo samo v Evropi. Dokončno bodo te stroje sestavili v njihovem novem obratu v Veliki Britaniji, cena pa je zaenkrat še uganka, lahko pa vam zaupam nekaj drugega: komaj čakam, da se na dvorišče s takšnim kombijem pripelje vodoinštalater, električar oziroma kakšen drugi hišni mojster.
Preberite še:
To je 7 najcenejših avtomobilov z avtomatskim menjalnikom pri nas!
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del