Med eksponati v muzeju Avtovaz so tudi redko videni modeli in konceptni avtomobili, ki niso učakali serijske proizvodnje ter dva avtomobila s Putinovim avtogramom.
Avtovazov muzej v Toljatiju, ki je domače mesto znamke Lada, je pravo potovanje v zgodovino domače avtomobilske industrije, v čase, ko se nad tamkajšnjim avtomobilskim trgom še niso zgrinjala bremena otežene proizvodnje zaradi pomanjkanja komponent iz zahodnih držav, ko kupci še niso bili soočeni z visokimi cenami in dragimi krediti in ko se vse bolj kaže prevlada kitajskih avtomobilskih proizvajalcev.
Muzejsko območje obsega dve povezani dvorani, ena prikazuje zgodovino, druga serijske modele in koncepte. Razstavo odpre prvi avtomobil VAZ 2101 iz leta 1970, ko še nihče ni razmišljal o muzeju, in ko so se odločili, da ga ustvarijo, so začeli iskati prvorojenca - in ga našli. 19 let je zvesto služil svojemu lastniku, preden je zasedel svoje mesto v razstavi.
Zraven prvega avtomobila je njegov »original«, Fiat 124. Leta 1966 je italijanska avtomobilska tovarna iz Torina podpisala sporazum o zagotavljanju tehnične pomoči ZSSR pri proizvodnji avtomobilov. In štiri leta pozneje je s tekočega traku v Togliattiju zapeljal prvi avtomobil VAZ 2101.
Tovarna se je razvijala in postopoma začela proizvajati serijo za serijo. Povpraševanje po avtomobilih je bilo takrat v državi ogromno. V muzeju je razstavljen primerek prvega milijontega avtomobila VAZ-2103 Žiguli, ki so ga proizvajali od leta 1972 do 1984 in so ga na tuje trge prodajali pod imenom Lada 1500.
Tradicija praznovanja izida naslednjega milijontega avtomobila se je v tovarni ohranila do danes, jeseni 2020 pa je s tekočega traku zapeljal 30-milijonti avtomobil. Izkazalo se je, da je Lada Granta.
Obiskovalci si lahko ogledajo avtomobil, izdelan ob 25. obletnici podjetja, na karoseriji katerega so imena vseh delavcev tovarne iz leta 1991, ter dva avtomobila z avtogrami predsednika Rusije Vladimirja Putina - Lada Largus in rumena Lada Kalina Sport, s katero se je peljal na ogled nove amurske avtoceste.
Drugi del razstave se začne z dirkalnimi prototipi – to sta modela Lada 110 in Lada Priora s pogonom na vsa kolesa, prilagojena za mestne razmere. V bližini je na ogled Lada Priora WTCC 2009 – reli avtomobil, ki je sodeloval na pravih dirkah. Posebej zanimiva je različica limuzine za državne uslužbence – VAZ 21109 Consul.
Ob več modelih za mestno vožnjo VAZ 2151 Classic in VAZ-2107 M si obiskovalci lahko ogledajo najbolj nenavadne modele kot je Lada Peter Turbo, ki je maketa in ne pravi avtomobil. Ustvarjen je bil za razstavo, da bi prikazal smer razvoja Avtovaza.
Na ogled so tudi golfski voziček – Lada Golf, mini avtomobil VAZ-1151 Gnome, mikro križanec VAZ-1152 Elf, konceptni avtomobil z zložljivo streho LADA Roadster, kabriolet VAZ 2113, limuzina s pogonom na sprednji kolesi Lada Silhouette (VAZ 2116), športni terenec Lada Dakar in drugi modeli.
Obisk muzeja ni priporočljiv le za avtomobilske navdušence, saj je glavno stičišče zgodovine ruskega avtomobilizma, zlasti znamke Lada in Avtovazovega tovarniškega kompleksa.