Ste že slišali za ekstra redkega Ferrarija F40 z V12 motorjem?!
Prvi serijski Ferrari, ki je presegel hitrost 200 km/h že resda ni imel V12 motorja, temveč twin-turbo V8. V tem primeru pa govorimo o Ferrariju F40 s V12 motorjem, ki izvira iz modela 550 Maranello. Celoten projekt je odobril sam Ferrari, sedaj pa edinstveni Ferrari F40 z dvanajstvaljnikom išče novega lastnika. A kupčija bo vse prej kot poceni.
Simpson-Ferrari V12 GTR je svojo 'pot' začel kot testni avtomobil za tovarno v Maranellu. V sodelovanju med Simpson Motorsportom s sedežem v Združenem kraljestvu, voznikom dirkalnih avtomobilov Stefanom Sebastianijem in nekdanjim šefom Ferrarija Amedeom Feliso je ekipa Simpson po testnem trčenju pridobila šasijo F40.
A namesto, da bi F40 obnovili po tovarniških specifikacijah, so vanj vgradili V12 motor iz modela 550. Atmosferski 5,5-litrski V12 proizvede 478 konjskih moči (356kW). Na papirju to ne zveni nič bolje kot standardni 2,9-litrski V8 s 471 »konji«, v resnici pa zveni veliko bolje.
Njegova teža le nekaj čez 1000 kg
Ima podvozje, ojačano v skladu s specifikacijami FIA, in ima tudi varnostno kletko. Po podatkih Simpson Motorsport avto tehta le 1075 kg. Leta 2005 je bil dodan šeststopenjski sekvenčni menjalnik Hewland.
Glede na podatke dražbene hiše Iconic Auctioneers je vozilo tekmovalo na več dirkah med letoma 2002 in 2006. Najboljši rezultat na dirki je dosegel leta 2006, ko je vozniški dvojec Jacopo Sebastiani in Anthony Mott končal na drugem mestu na dirkališču Britcar Oulton Park. Po umiku z dirkanja je bil Ferrari varno shranjen in je vse odtlej dobro vzdrževan.
Simpson-Ferrari V12 GTR išče novega lastnika v sklopu dogodka Iconic Sale. Edinstven dirkalnik bo na dražbi 23. avgusta, njegova ocenjena vrednost pa se giblje med 640.000 in 770.000 ameriškimi dolarji (586.000 in 706.000 evri).
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj