Na tako zvit način se je slovenski glasbenik izognil policijski kazni

Zabavljači, člani skupine Zvita feltna, so se na tako zvit način izognili prometni kazni. 

Na tako zvit način se je slovenski glasbenik izognil policijski kazni (foto: Osebni arhiv) Osebni arhiv
17. 11. 2022

Že samo ime skupine nakazuje na veliko ljubezen do avtomobilov, še več, ustanovitelj skupine ni bil nihče drug kot  voznik relija. Prav zato mladeniče "vonj po bencinu" spremlja že od glasbenih začetkov. Tudi v videospotih, kjer jim družbo delajo zanimivi jekleni konjički.

Pa smo poklicali Blaža Geca, pevca skupine, ki svoje Toyote Corolle ne bi zamenjal za nič na svetu. Čeprav ga prijatelji pogosto dražijo, da takšen avtomobil ni najbolj združljiv z glasbenim slovesom. A Blaž se ne da.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ZVITA FELTNA (@zvitafeltna)

Mi za začetek razkrijete, kako je nastalo ime Zvita feltna. Od kod izvira?

Gre za spontano zgodbo, moj bratranec Andrej Gec, ustanovitelj glasbene skupine, je bil namreč voznik relija. Poleg relija goji veliko ljubezen tudi do glasbe in kot velik veseljak, se nikoli ni branil stopiti na oder. Andrej je svoj čas dirkal s Suzuki Swiftom GTI, nad relijem pa je navdušil tudi mojega brata Aljaža, ki kot sovoznik že več let aktivno tekmuje v Sloveniji in tujini.

A če je le ta zaplul v relistične vode, sem jo jaz, prav po Andrejevi zaslugi, v glasbene. Andrej je v čast Boštjana Logarja, ki je osvojil naslov državnega prvaka v reliju zbral veselo družbo glasbenikov, ki so nastopili ob praznovanju.

In ker so bili muzikantje ob koncu nastopa že malce opiti in so posledično kakšno 'zafušali', jim je publika nadela ime Zvita feltna.

(smeh) Ime se je ohranilo, skupina pa se je srečevala ob takšnih in drugačnih priložnostih. Kmalu sem se ji pridružil tudi sam, takrat pa je glasbeno ustvarjanje postalo malce bolj resno, ne več le priložnostno.

Še danes nastopate na dogodkih, povezanih z relijem?

Ja, že nekaj let igramo na reliju v Ajdovščini, igrali pa smo tudi na zabavi po reliju v Novi Gorici. Že zaradi svojega imena smo pogosto gostje avtomobilističnih in dirkaških dogodkov.

Pa vas dirkanje v reliju nikoli ni zamikalo?

Ne, nikoli. Niti nisem velik poznavalec avtomobilizma, kaj šele relija. (Smeh) Čeprav vozim Toyoto … 

Tudi zgodba z vašo Toyoto ni kar tako. Nam jo zaupate? 

Seveda! Pogosto me zafrkavajo, češ da glasbeniki vozijo znamke, kot sta Audi in BMW, ne pa Toyote. (smeh) Nisem velik entuziast, zato vozim precej običajen avtomobil. Poleg tega je brat velik prijatelj legendarnega dirkača Andreja Jereba, ki vodi Toyota center v Izoli, pa sem zato izbral Toyoto.  

Zaščitni znak vaših videospotov so že od začetka tudi avtomobili, nekateri so ekstravagantni, spet pri drugih gre za avtomobilske ikone. Po kakšnem ključu izbirate avtomobile?

Ja. Začeli smo s starim Volkswagnovim hroščem, nadaljevali z vse bolj vpadljivimi in razkošnimi avtomobili. Včasih avtomobile izbiramo po predlogu snemalca oz. režiserja, največkrat pa pogledamo v garaže znancev. Najbolje je, če kdo pozna kakšnega lastnika zanimivega avtomobila, pa gremo v akcijo.

Po navadi ni težav, saj lastniki svoje jeklene konjičke radi pokažejo.

Verjamemo, da ljudje radi pogledajo dobre avtomobile in simpatična dekleta. To je tudi pri ustvarjanju video spotov najboljša kombinacija.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ZVITA FELTNA (@zvitafeltna)

Pogosto se pojavljajo tudi različni Mercedesi. S kakšnim prav posebnim namenom?

Niti ne, pogosto gre za Mercedese prijateljev, ki jih brez težav posodijo. V našem prvem večjem hitu Edina se pojavi zelo privlačen Mercedes CLS 63 AMG rdeče barve, ki je požel veliko zanimanja.

V spotu Zate lahko vidimo prestižni Mercedes S63 AMG 4MATIC+ srebrnkasto bele barve, ki ga na slovenskih cestah opazimo bolj poredko

V enega izmed naslednjih spotov pa ste šaljivo umestili legendarno Piaggio APE. 

Res je. Spet po zaslugi prijatelja. Potrebovali smo »špasno« vozilo, teatralno in v hipu pomislili na Piaggia. Ta ima zanimivo poslikavo, zato je bil kot nalašč za naš spot. Teh Piaggiov je na Krasu še kar nekaj, verjamem pa, da jih je v Ljubljani precej manj.  

Katera vozila so še krasila vaše videospote? 

Za prav poseben vozni park smo poskrbeli v spotu Dama in baraba, v katerem se pojavljajo Audi RS5, dve vozili RAM 1500 in pri nas redko videni Dodge Charger. Tudi v našem najnovejšem videu za nov komad Panika se bohotita dva lepotca - Chevrolet Silverado 1500 rdeče barve in RAM 1500 v grafitni barvi.

Pa se je kdaj kaj zalomilo?

Na srečo ne. Vsakič pa vendarle ni šlo vse po maslu. Med snemanjem spota Dama in baraba se je klančina dovoza lomila, mi pa smo imeli v izboru same nizke avtomobile. Audi RS5 in Dodge Charger sta po zaslugi njunih lastnikov odnesla brez prask. Sicer nam lastniki brez težav odstopijo voznikov sedež, vseeno pa raje vidimo, da določene kadre odpeljejo kar oni sami.

Kateri izmed avtomobilov vas je doslej najbolj navdušil?  

Na prvi pogled so mi bili najbolj zanimivi veliki terenci, kakšen je RAM. Meni osebno najljubši pa je bil Dodge Charger. Očitno nekaj malega entuziasta je v meni. (smeh)

Vi vozite Toyoto, kaj pa vozijo drugi člani? 

Nihče od nas sicer ne vozi luksuznega avtomobila, čeprav jih radi pogledamo. Še vedno nam je najbolj pomembno, da nas avto varno pripelje od točke A do točke B in nas pri tem ne pusti na cedilu.

Preberite si še: Policisti na vrhuncu nadzora alkohola v prometu ujeli "rekorderja"

Žan in Matic vozita BMW serije 3 karavan, Theo pa Opel Insignio. Smo se pa na moji fantovščini pomerili v kartingu in ugotovili, da smo vsi precej dobri vozniki.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ZVITA FELTNA (@zvitafeltna)

Kaj vas pri Toyoti prepriča? 

Zanesljivost. Pa majhna poraba. Toyote so resnično med najbolj zanesljivimi avtomobili, vse dela točno tako kot mora. Moja Toyota je stara 5 let in je v odličnem stanju, ker pa rad vozim nove avtomobile, se že spogledujem z novo. 

Kako to?

Ne vem, morda gre za družinsko navado.

Tudi moja mama in oče kupujeta nove avtomobile. Eden izmed razlogov je morda ta, da je fino sesti v avtomobil brez zgodovine. Ki ga dotlej nihče ni vozil. Pa tudi sicer me je strah, da bi z rabljenim avtom kupil »mačka v žaklju«. Kaj pa veš?!

Vas kaj mikajo električni avtomobili ali hibridi?

Za zdaj še ne, saj tehnologija po mojem mnenju še ni izpopolnjena, še manj infrastruktura. Sploh me odvračajo električni avtomobili na daljših poteh, saj bi moral načrtovati postanke za polnjenje. Veliko časa preživim v avtomobilu in bi mi to šlo pošteno na živce.

Koliko kilometrov letno naredite?

Približno 30.000, predvsem po zaslugi vikendov. Med tednom do službe potrebujem le kakih 15 km, iz Dutovelj do Sežane, med vikendi pa veliko nastopamo in imamo kar nekaj medijskih obveznosti, zato velik del časa preživimo na avtocesti.

In ko smo že pri tem … Kaj vas zmoti na slovenskih cestah?

Gneča! Primorska avtocesta stoji vsak konec tedna, moraš imeti blazno srečo, da se izogneš gneči. Običajno se nam čas vožnje podaljša kar za celo uro.

Sam rad rečem, da bo tripasovnica do Postojne rešila večji del težav slovenskih avtocest. (smeh)

Za kateri prekršek bi si najlažje prislužili kazen?

Za telefoniranje in prehitro vožnjo!

So vas možje v modrem že kdaj ustavili? Ste se uspeli izgovoriti?

Ja, pa še res je. Nastopali smo na veselici nedaleč od Postojne. Meni se je po koncu mudilo proti morju, pa sem pritisnil na plin. Omejitev je bila 60 km/h, jaz pa sem vozil krepko čez.

Pa tako zagledam policijske luči, ustavim in odprem okno. S policistom smo prijazno poklepetali in mu podarili CD, pa nas je izpustil brez kazni. (smeh)