Najbolj popularni avtomobil na Instagramu leta 2021 je presenetil tudi poznavalce

13. 1. 2022 | Darjo Hrib
Deli
Najbolj popularni avtomobil na Instagramu leta 2021 je presenetil tudi poznavalce (foto: Profimedia)
Profimedia

Pri Confused.com so izvedli študijo, s katero so analizirali ključnike (hashtage) 200 najbolj popularnih avtomobilov na svetu in jih primerjali z globalno prodajo – zanimalo jih je, kateri jekleni konjički generirajo največ objav glede na prodajo in so tako dejansko najbolj odmevni Instagram avtomobili.

Avtomobili so hvaležen Instagram material. Bodisi kot statusni simbol, bodisi kot estetski element, na katerega se lahko naslonite za naslednjo zavidajočo objavo. Številni avtomobili imajo letno tudi več kot milijon prikazov na Instagramu, je bilo pa zanimivo izvedeti, kateri avtomobili so na Instagramu dejansko najbolj popularni. Sodeč po metodologiji študije Confused.com to niso tisti, ki se tudi najbolje prodajajo – primer: Toyota Corolla ima nekaj čez 800.000 objav s ključnikom #toyotacorolla, pa so po svetu samo v 2021 prodali več kot 50 milijonov teh avtomobilov.

Najboljše rezultate v razmerju objav in prodaje - torej, kateri avtomobili so generirali največ Instagram 'hrupa' glede na količino prodanih modelov - so zabeležili naslednji jekleni presežki:

#5 Toyota Land Cruiser

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Toyota Slovenija (@toyota_si)

Toyota Corolla je morda izjemno popularna na cesti, ne pa toliko na Instagramu. Je pa zato zavidljivo peto mesto prevzel SUV Toyota Land Cruiser. Lansko poletje so na trg poslali čisto novo serijo J300, najprej seveda tam, kjer takšne velikane najbolj obožujejo – v Emiratih in Kuvajtu (tam nastajajo impresivni posnetki, ko Cruiserja gonijo po peščenih sipinah), mesec kasneje na Japonskem in potem jeseni še v Avstraliji. Nemudoma se je začel vzpenjati na Instagramu, pa čeprav ga v Združenih državah sploh ne bodo dali na trg, ker so je bila prodaja prejšnje serije J200 preslaba.

#4 Dodge Challenger

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Dodge (@dodgeofficial)

Dodge Challenger je najbolj popularen avtomobil ameriške izdelave na Instagramu. Prvič so ga lansirali leta 1969 kot odgovor na Forda Mustanga. Predstavil se je kot goreč, udaren, drzen jekleni mišičnjak in Amerika ga je hipno vzljubila. Naslednje iteracije so nadaljevale videz cestnega silaka, ki se ga ne bi branil niti pobesneli Max, zato je vedno zelo dober spremljevalec na Instagram fotografijah.

#3 Range Rover Sport

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Land Rover Slovenija (@landrover_slovenija)

Kar dve poziciji na vrhu lestvice sta lansko leto zavzela mogotca britanskega podjetja Land Rover. Range Rover Sport je nedvomno eden najlepših SUV avtomobilov trenutno na trgu. Je srednje velikosti, da ga lahko parkirate tudi na bolj utesnjenih kotičkih za Instagram fotografije. Range Rover Sport je v produkciji od leta 2005, zdaj se razvija v svoji drugi generaciji. Na Instagramu največkrat ugledamo različico Range Rover Sport SVR s 5.0-litrskim V8 motorjem, običajno s čudovito pokrajino v ozadju.

#2 Land Rover Defender

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Land Rover Slovenija (@landrover_slovenija)

Sicer so ga že umaknili iz ponudbe, potem pa se je priljubljeni Land Rover Defender nedavno tega vrnil na ceste v svoji najbolj spolirani različici doslej. Ob tem je kakopak obdržal vse svoje impresivne zmogljivosti pravega terenca. Ponovna vrnitev Defenderja je dvignila veliko prahu tudi na spletu, zato je verjetno prav v tem razlog, da je dominiral tudi na Instagramu. Je pa k rezultatu zagotovo pripomoglo pa tudi dejstvo, da se je prenovljeni SUV postavil na ogled v zadnjem James Bond filmu Ni čas za smrt (No Time to Die).

#1 Audi Q8

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Audi Slovenija (@audi.slovenija)

Najboljšo oceno v študiji glede na razmerje prodaje in omembe na Instagramu je prejel Audi Q8. Rezultat, ki je presenetil tudi poznavalce, je le še nekoliko bolj usmeril pozornost na ta prekrasni SUV, ki je bil prvič predstavljen leta 2018 in s svojim prihodom predstavil tudi osvežen dizajnerski podpis znamke Audi, ki ga je vpeljal Marc Lichte, novi oblikovalski vodja znamke Audi.

Za polni seznam in metodologijo pa sledite tej povezavi.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol