Čeprav ji na prvi pogled motorja ne bi pripisala, ti po nekaj besedah hitro postane jasno, da televizijska voditeljica Natalija Bratkovič še zdaleč ni nekdo, ki ga prevozna sredstva niti najmanj ne zanimajo. Najsi gre za tista na štirih ali tista na dveh kolesih.
Natalija je velika ljubiteljica motociklizma in avtomobilizma. V njeni garaži se že vrsto let skriva Yamaha XY6 Diversion f, ki pa zadnjih pet let predvsem počiva.
Televizijska voditeljica je namreč v poletni motoristični sezoni tako zasedena s snemanji, da za motor časa enostavno ni.
Kljub temu o prodaji ne razmišlja, saj je prepričana, da bo spet prišel čas, ko bo lahko sedla v njegovo »sedlo« in se zapeljala naokrog.
Koliko časa tedensko preživite na cesti in na kakšen način se najpogosteje premikate naokrog?
Pravzaprav sem v avtomobilu in na poti vsak dan. Zjutraj pot v službo, popoldan v drugo službo. Največ časa sem za volanom letos preživela med junijem in oktobrom, med pripravami in snemanjem resničnostnega šova Kmetija.
Avtomobil je, odkar sem se preselila iz mesta na vas, nuja, tako, da je to moje glavno prevozno sredstvo.
Drugo po vrsti je kolo – vsakič, ko je vreme primerno in so razdalje krajše. Na kolo se spravim tudi zaradi rekreacije. Imam sicer tudi motor, a ga zadnjih nekaj let ne vozim.
Kaj drugi menijo o vaših vozniških sposobnostih? Se radi vozijo z vami?
Uh, to boste morali vprašati njih, je pa res, da večino časa v avtu preživim sama. Dejan (op. a. partner) bi tukaj zagotovo dodal, da spadam med bolj vzkipljive voznike in priznam, da se kaj dosti ne bi motil.
Hitro me lahko kaj razjezi, ampak da bo jasno, gre za primere in voznike, ki promet ogrožajo s svojim neprimernim početjem.
V mislih imam prehitevanje v škarjice, vožnja krepko pod omejitvami itd. Kdorkoli se pelje z mano, ve, da bom kdaj pa kdaj zagotovo peljala bolj hitro, sploh ob glasbi.
View this post on Instagram
Kaj pa vas na cesti najhitreje spravi ob živce?
Vozniki, ki prehitevajo po desni ali »v škarjice«. Pa »nedeljski vozniki«, prilepljeni na vetrobransko steklo, izgubljeni na cesti, ki vozijo krepko POD dovoljeno hitrostjo.
Znižala bi tudi zgornjo mejo starosti, do katere lahko posameznik vozi avto ali pa bi za najstarejšo skupino voznikov uvedla obvezne tečaje varne vožnje na vsaki dve leti in obvezen zdravstveni pregled.
Raje sedete na vozniški ali sovoznikov sedež?
Vozniški, pa naj bo to avto, motor ali karkoli tretjega. Obožujem vozila vseh vrst, ko imam priložnost poskusiti kaj novega, sem takoj za.
Koliko ste bili stari, ko ste naredili izpit za avtomobil? Je bilo to pred motorističnim izpitom?
Mislim, da 24 let. Avtomobila pred tem sploh nisem potrebovala, saj sem živela v središču Maribora in imela prav vse na dosegu roke.
Potem sem začela delati na POP TV, kar je seveda pomenilo obvezno opravljanje izpita. Izpit za motor sem naredila pred devetimi leti.
Kateri pa je bil vaš prvi avtomobil? Na kakšen način je končal?
Volkswagen Polo, srebrne barve, dizel (1.4 tdi). Prvega ne pozabiš nikoli, kajne!? (smeh) S tem avtomobilom sem doživela VSE, kar se doživeti da.
Od njega sem se, žal, poslovila leta 2016, ko sem ga bila primorana zamenjati, saj resnično bil več varen. Kupila sem Mazdo CX3.
Kdaj ste se odločili narediti izpit za motor in kaj je bil povod za to?
Izpit za motor je bil moja dolgoletna želja. Od nekdaj sem želela imeti motor in ga voziti. Zato sem ga.
Starša sta temu vedno nasprotovala, mama že zato, ker je mama (in mame že v osnovi skrbi za otroke), oče pa zato, ker je bil voznik tovornjaka in je v svojem življenju videl ogromno prometnih nesreč.
Ampak sama živim po načelu, da moraš v življenju uresničiti vse, kar se uresničiti da, samo zato, da na stara leta ničesar ne obžaluješ.
S tem pa je povezana tudi zanimiva zgodba, imam prav?
Res je. Motor sem si kupila kot darilo za opravljeno diplomo. Staršema sem namreč obljubila, da bom do 30. leta diplomirala. Faks sem namreč pustila pri 19 letih in se odločila, da uresničim največjo željo – ustvarim uspešno medijsko kariero. Pa mi je uspelo diplomirati, ne da bi onadva za to vedela.
Nekega dne, natančneje 3 tedne pred 30. rojstnim dnem, sem se na motorju in z diplomo v nahrbtniku pripeljala na vikend in ju presenetila.
Mama je skoraj znorela. (smeh)
Očetu pa je bil všeč in ga je zanimalo vse. Tudi mami se je sčasoma sprijaznila. Vsakič, ko pa sem šla na daljšo vožnjo, sem ji morala ob prihodu na cilj poslati sporočilo, da sem v redu in varno prispela.
View this post on Instagram
To verjetno ni edina stvar, ki ste jo v življenju storili kljub nasprotovanju staršev.
Ja, res je. Kdor me pozna, ve, da se stvari nikoli ne lotim brezglavo in brez temeljitega premisleka, poleg tega pa o stvareh nikoli in nikomur ne govorim, dokler jih ne izpeljem oziroma uresničim. Čez leta sta se starša na to navadila, tako, da ju danes nič več ne preseneti.
Meni je kristalno jasno, kakšno nevarnost lahko predstavlja motor in vsakič, ko sem nanj sedla, sem to storila s strahospoštovanjem. Motor ni igrača! Pa vendar ne uresničiti nekaj samo zaradi strahu, še posebej nekoga drugega, je zame nepredstavljivo.
Kateri motor ste si po izpitu privoščili?
Ja, kupila sem ga in to z lastnim denarjem. Da sem lahko diplomirala in si privoščila motor, sem bila primorana prodati kabrioleta BMW Z3. To je bil moj drugi avtomobil.
Zaljubila sem se v Yamaho XY6 Diversion f, ki še danes stoji v garaži in je še vedno moja.
Nazadnje sem jo vozila leta 2017, ko sem začela s snemanji Kmetije.
Za kašne vožnje ste ga povečini uporabljali?
V večji meri za dolge vožnje in za pot do službe.
Nisem namreč tiste vrste motoristka, ki se vozi od 'kafiča' do 'kafiča', ampak mi je užitek zgodaj zjutraj sesti na motor in se po stari cesti, s še dvema ali tremi motoristi, odpeljati recimo v Portorož. To je zame vožnja z motorjem!
Kako pogosto pa danes sedete v njegovo sedlo?
Ja, motor je v garaži, a se z njim nisem peljala že 5 let. Ne samo, da ne maram razkazovanja pred 'kafiči', ne maram voziti zgodaj spomladi, ko asfalt še ni dovolj segret, vozniki pa še niso pripravljeni na motoriste na cesti.
Zmeraj sem se vozila v poletnih mesecih, a to zadnjih 5 let zaradi snemanj ni mogoče.
Preberite si še: Ta šarmantni klasik dela družbo Juretu Godlerju
Kljub temu ste se odločili, da ga ne prodate. Kje tiči razlog?
Sem razmišljala, da bi ga, a sem si premislila. V garaži nikogar ne moti, sama vem, da bo nekega dne na voljo več časa za vožnje, poleg tega pa o izpitu razmišlja tudi Dejan.
Kaj vam danes pomeni motor in kaj vam je pomenil nekoč?
Nekoč mi je pomenil več, kot mi pomeni danes, ampak še zdaleč pa ni tako, da bi izgubila zanimanje, voljo ali veselje zanj.
Moje prioritete so jasne – delo, moja sanjska služba, ima prednost.
Sicer ste polno zaposleni s Kmetijo. Glede na tematiko tega resničnostnega šova ste kdaj imeli željo sesti tudi na traktor? Imate izpit kategorije F?
Ne, izpita za kategorijo F nimam, niti nisem razmišljala o tem, da bi ga imela. Na traktor pa sedem vsako sezono, tudi peljala sem ga že. (smeh)
Glede na to, da je prav znamka Lamborghini začela svojo pot s proizvodnjo traktorjev, sčasoma pa si je utrla pot tudi na trg prestižnih avtomobilov. Kaj pa vaš sanjski avto, imate kakšnega, za volan katerega bi želeli nekoč sesti?
Obožujem avtomobile, še posebej hitre, športne duše. Tudi iz tega naslova sem si izpolnila kar nekaj želja. V lasti sem imela kabrioleta, imela sem priložnost nekaj časa voziti meni nekoč sanjskega Dodgea Viperja SRT 10, pa Porscheja GT3. Vozila sem tudi tisti čas povsem novega BMW X5 in še kakšnega.
Ti avtomobili seveda niso bili v moji lasti. Žal. (smeh) Imam pa svoj sanjski avto, ki sicer ni športni, ampak gre za vozilo znamke Jeep, ki bi ga preuredila po svoje.