Škoda je s svojim električnim Enyaqom podrla 2 Guinnessova svetovna rekorda in to v zanje nepričakovani kategoriji.
Vse skupaj se je zgodilo 19. januarja na Švedskem; progo so pripravili na zamrznjenem jezeru Stortjärnen, v bližini Östersunda. Za volanom električnega Enyaqa RS iV je sedel britanski avtomobilistični novinar in dirkač Richard Meaden. Dogajanje je spremljal tudi predstavnik organizacije Guinnessovih svetovnih rekordov in mednarodni sodnik za drsenje David Kalas.
2 muhi na en mah
Podrli so 2 Guinnessova svetovna rekorda; najdaljše neprekinjeno kontrolirano drsenje na ledu ter najdaljše neprekinjeno kontrolirano drsenje na ledu z električnim avtomobilom. Rekordno drsenje je trajalo 15 minut in 58 sekund, v tem času pa so prevozili razdaljo 7351 metrov. S tem so za 1120 metrov izboljšali prejšnji rekord. Da so dosegli to razdaljo, so progo prevozili 39-krat, največja dosežena hitrost je bila skoraj 49 km/h.
Enyaq iV RS je Škodin drugi popolnoma električni avtomobil z oznako RS. SUV z 299 KM z mesta doseže hitrost 100 km/h v 6 sekundah in pol - ampak na asfaltu, kjer je oprijema več. Za oprijem pri tem podvigu na ledu sta poskrbela kar 2 proizvajalca pnevmatik; Michelin je poskrbel za sprednje pnevmatike, kjer so za vodljivost avtomobila potrebovali več oprijema.
Tega je zagotovilo 600 5-milimetrskih konic. Da so se lahko zadnja kolesa vrtela hitreje od sprednjih, je poskrbel Nokian - njihove pnevmatike so imele 300 2-milimetrskih konic in ta kombinacija se je izkazala za najustreznejšo.
Fotografije: promocijsko gradivo