Številni kupci so bili prepričani, da so se jim izpolnile življenjske sanje, a ni bilo tako!
Kitajski navdušenci nad Porscheji so že mislili, da so rojeni pod srečno zvezdo, ko se je na spletu pojavil oglas trgovca. Ta je oglaševal novega Porscheja Panamero, a le za osmino običajne cene.
Cene avtomobila se običajno začenjajo pri 148.000 ameriških dolarjih, namesto tega pa je trgovec vozila oglaševal po neverjetno ugodnih 18.000 dolarjih (16.700 evrih).
Le kdo ne bi izkoristil te ponudbe?!
Slabih 17 tisočakov za Porscheja, ki istočasno nudi dinamiko modela 911 in prostornost Cayenna?
To je dobra kupčija, sploh če temu dodamo še končno hitrost vrhunske Panamere Turbo S, ki znaša kar 315 km/h.
Ne, ne gre za spletno prevaro, če ste najprej pomislili na nov spletni »nateg«. V resnici je šlo za povsem človeško napako, naj se zdi še tako neverjetno.
View this post on Instagram
Vse, kar so morali novi kupci storiti, je, da so vplačali relativno nizko vsoto – 135 ameriških dolarjev (125 evrov), s čimer so potrdili svoje naročilo. Vplačil ni bilo malo, a je prvotno navdušenje hitro skopnelo.
Preberite si še: To je 5 najbolj zanesljivih avtomobilskih znamk
V Porscheju so namreč opazili napako njihovega zastopstva v Yinchuanu, trgovec pa je osramočen v hipu odstranil napačne informacije, kot je povedala tiskovna predstavnica nemške avtomobilske znamke za Bloomberg.
S tem pa zgodbe še zdaleč ni konec. Kitajski zastopnik je nato stopil v stik z vsemi zainteresiranimi kupci, ki so že vplačali začetno »aro« in jim pojasnil okoliščine.
V roku 48 ur jim je izplačal pristojbino, ki so jo vplačali in se opravičil za nastalo zmedo.
Nekomu pa je oglas vendarle prinesel nekaj sreče. V Porscheju so namreč stopili v stik z osebo, ki je kot prva opravila spletno rezervacijo in se lotili pogajanj za sprejemljivo ceno Porschejeve Panamere.
Srečnež je tako po ceni, ki javnosti ni znana, prišel do vozila, ki ga je zastopnik imel na zalogi.