Od zdaj naprej vas tudi ta Hollywoodski zvezdnik na šaljiv način nagovarja k nakupu električnih vozil

10. 2. 2023 | Nika Arsovski
Deli

Številna zvezdniška imena so si že omislila električna vozila, zdaj je na e-tehnologijo presedlal tudi ta igralec, nagrajen z zlatim globusom.

Legendarni igralec Kevin Bacon je sprejel sodelovanje s Hyundaiem, kateremu bo pomagal pri trženju novega Ioniqa 6.

Južnokorejski avtomobilski velikan je priljubljenega igralca, ki si je slavo ustvaril s filmi, kot so Footloose in The Woodsman, povabil k snemanju šaljive reklamne kampanje z naslovom Your Dad Is Going Electric (op. Tvoj oče prehaja na elektriko).

Z reklamo želijo pri Hyundaiu prepričati kupce za prehod na električna vozila.

Ob boku igralskega očeta je nastopila tudi Kevinova hči Sosie Bacon, v ta namen pa sta oče in hči posnela dva televizijska oglasa.

V prvem Bacon obišče hčerko, več kot očitno ponosen na svoje novo električno vozilo. Sosie ni najbolj prepričana nad očetovo izbiro, slednji pa se pošali: »Električen je, ne bodi šokirana.«

Ob tem Sosie ne pozabi omeniti, da je celo njen oče - ki ni za sodobno tehnologijo - kupil električni avto.

Hyundai želi z reklamo spodbuditi kupce različnih generacij k nakupu električnega vozila, južnokorejski proizvajalec avtomobilov pa je reklamo izkoristil kot priložnost za izpostavljanje nekaterih pomembnih funkcij, vključno z zmožnostjo hitrega polnjenja in impresiven doseg.

Krajša reklama z naslovom »Vnuki« pa predstavlja komičen preobrat vprašanju staršev o tem, kdaj bodo dobili vnuke.

»Saj veš, da to počnem za naslednjo generacijo,« pravi Bacon, medtem ko sedi za volanom Ioniqa 6.

Hčerka Sosie hitro prekine pogovor, a že v naslednjem koraku dobitnik zlatega globusa pojasni, da je električno vozilo boljše za vse generacije.

To ni prvi primer, da so se proizvajalci avtomobilov obrnili na Hollywood. Lani je Toyota k reklami za Tundro z naslovom The Joneses, povabila več znanih osebnosti s skupnim priimkom Jones.

Preberite si še: Nekdanji radijec Miha Šalehar: "Res moraš biti blazno slab v matematiki, da razumsko sprejmeš odločitev, da boš 2/3 tedna v službi preživel le zato, da boš lahko odplačal avtomobil"

BMW se je pri promociji električnih avtomobilov obrnil na Arnolda Schwarzeneggerja.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja