Edinstveni model Bentleyja Continental GT Le Mans, o katerem boste avtomobilistični navdušenci še dolgo sanjali.
Pri Bentleyju so se odločili na prav poseben način proslaviti različne uspehe na slovitem Le Mansu. V ta namen bodo izdelali ekskluzivno serijo Continental Le Mans, katero navdihuje Bentley Speed 8, ki je leta 2003 že šestič postal zmagovalec Le Mansa.
Pod pokrovom motorja se skriva običajni 6,0-litrski motor W12, ki proizvede 485 kW (650 konjskih moči), kakršnega najdete tudi pri modelu GT Speed.
Pospeški so temu primerni. Za dosego 100 km/h boste potrebovali pičle 3,5 sekunde.
Elegantna karoserija je opremljena s čudovitim barvnim odtenkom Verdant Green, ki ga poživlja dirkaški trak Moonbeam, ta pa se preliva čez pokrov motorja in, v primeru kupeja, tudi streho.
Blackline nadomešča tradicionalne kromirane okraske za bolj športen videz. Na drugih mestih so bili zunanji elementi iz ogljikovih vlaken izboljšani s črto v barvi Moonbeam.
Z magično sedmico na maski avtomobila so se poklonili zmagovalcu Le Mansa iz 2003 in Bentleyjem, ki so zmagali na sloviti dirki med letoma 1924 in 1930.
Zaščitni simbol znamke je namreč odraz grobega dirkališča Le Mansa iz dvajsetih let prejšnjega stoletja in se je ohranil vse do danes.
V avtomobil so subtilno vpletli vrsto luksuznih detajlov, s katerimi so se poklonili dirkalnim vozilom na dirki. O tem pričajo tudi ekskluzivne letvice na pragovih Speed 8 in šest vencev, ki potnike popeljejo v preteklost tega vozila.
Emblem s šestimi venci, ki predstavlja Bentleyjevih šest zmag na Le Mansu med letoma 1924 in 2003, se podvoji tudi na maski.
Srečneži, ki bodo prestižno serijo Bentleya pospravili v svoje zbirke, se bodo lahko odločili tudi za analogne številčnice ali pa bodo izbrali sodobnejši zaslon na dotik.
Na mesto osrednje številčnice je umeščen motorni ventil iz motorja V8 z dvojnim turbinskim polnilnikom, s kakršnim je zmago na sloviti dirki osvojil Speed 8.
Že takrat so pri Bentleyju spomin na zmagovalno dirko na vse načine želeli ohraniti, zato so po zmagi odstranili ventile in jih razpolovili, z namenom, da jih nekoč na poseben način razstavijo v avtomobilih.
O ekskluzivnosti vozila priča tudi podatek, da bo na voljo le 48 primerkov in čeprav ni zaslediti niti besede o vrednosti, sumimo, da bodo zneski vse prej kot prizemljeni.
Najbolj zabavno pa je, da se ustanovitelj Bentleyja v začetku ni preveč strinjal z udeležbo na Le Mansu.
»Mislim, da je vse skupaj noro. Nihče ne bo dokončal dirke. Avtomobili niso zasnovani za to, da bi 24 ur prenašali takšno obremenitev,« je pripomnil W.O. Bentley leta 1923.
Bentleyjeva želja po popolnosti in uspehu ga je sčasoma pripeljala do dirkališča Le Sarthe in le leto kasneje se je vrnil v zmagovitem slogu.
Preberite še: Tako dragi avtomobili se prodajajo tudi pri nas!