Trije slovenski športni junaki imajo precej več skupnega kot le številne športne lovorike in rezultate. Vsi so se namreč odločili za avtomobilsko klasiko!
So Porscheji in je Porsche 911. Avtomobilska klasika, ki letos obeležuje svojo 60-letnico, se v vseh teh desetletjih na prvi pogled ni veliko spremenila, a lastnike v nakup privabi še dosti več kot le brezčasen dizajn.
Prava avtomobilska pošast z zadaj nameščenim motorjem namreč nudi izjemen užitek v vožnji, istočasno pa vozniku daje možnost, da užije del veličastne Porschejeve zgodovine športnih vozil.
Naši trije športni junaki niso nobena izjema.
Slovenski reprezentant Jan Oblak, košarkarski as Luka Dončić in kolesarski virtuoz Tadej Pogačar imajo precej več skupnega kot izjemne in navdihujoče športne dosežke.
Več kot očitno je, da imajo vsi trije odličen okus za avtomobile, vsak od njih pa je izbral različico 911, ki mu je pisana na kožo.
Luka Dončić, Porsche 911 Turbo S
Luka Dončić se svojemu zvezdniškemu statusu primerno lahko pohvali z izjemno zbirko avtomobilov.
Od ameriških mišičnjakov, prelestnega Lamborghinija pa do nemškega stroja AMG G63 Brabus 800, slovenski košarkarski junak, ki si kruh služi v dresu Dallas Mavericks, ve, kako izbirati avtomobile.
Tudi to je razlog, da je že ob prvih uspehih svojo zbirko nadgradil s Porschejem 911 Turbo S, s paradno različico omenjenega vozila, ki ga poganja 3,8-litrski motor z dvojnim turbopolnilnikom. Temu primerno lahko do 100 km/h pospeši v pičle 2,6 sekunde in doseže največjo hitrost 330 km/h.
Tadej Pogačar, Porsche GT3 RS
Izjemni slovenski kolesar Tadej Pogačar je velik navdušenec nad avtomobili. Mladenič ima jasno začrtane športne cilje, ljubezen do hitrosti pa mu ni tuja niti za volanom avtomobila.
Tadej je namreč ponosen lastnik Porscheja GT3 RS, o katerem je sanjal že v otroških letih. Porsche GT3 RS Weissach package z letnico 2019 predstavlja vrhunec zmogljivosti in Porschejevega inženiringa.
Opremljen je s 4,0-litrskim V6 motorjem z atmosferskim polnjenjem, ob aerodinamično optimizirani karoseriji pa vas avtomobil lahko požene do neverjetnih hitrosti.
Kot nam je v intervjuju pred časom priznal Tadej, se sam z njim najraje odpravi na »giro« po Azurni obali, zato pa se izogiba bočnemu parkiranju: »Najbolj nadležno je bočno parkiranje, a če je treba, parkiram tudi tako. No s Porschejem zagotovo ne. (smeh)«
Jan Oblak, Porsche 911 Turbo
Čeprav se Škofjeločan nadvse trudi ostati izven žarometov, mu to včasih ne uspe najbolje.
Že pred časom so slovenskega reprezentančnega vratarja, sicer člana Atletica iz Madrida, opazili za volanom prekrasnega Porscheja 911 Turbo.
Več kot 150 tisočakov vredna avtomobilska pošast je stalnica v garažah številnih športnih zvezdnikov, očitno pa se ji ni uspelo upreti niti Janu.
Preberite še: Zvezdnik se ne izogiba tradiciji, vendar poudarja avantgardo
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del