Pokukajte v garažo slovitega Michaela Jordana

26. 4. 2022 | Nika Arsovski
Deli

Košarkarski virtuoz Michael Jordan, ki s svojimi predstavami ni zaznamoval le posameznega športnega obdobja, temveč kar celotno košarko, ima odličen okus za avtomobile.

»Največji košarkar vseh časov,« kakor je zapisano v njegovi biografiji na spletni strani NBA, je skozi kariero s ponosom nosil številko 23. Ta se je nemalokrat znašla tudi na njegovih avtomobilskih tablicah, zato ga na ulici ni bilo mogoče spregledati. Košarkarska legenda, katere premoženje je ocenjeno na 1.7 milijarde ameriških dolarjev, je v času svoje kariere pogosto menjavala jeklene lepotce, danes pa le bolj poredko.

»Jump 23«

Na začetku soje slave, ob prvencu v NBA, je Jordanu družbo delala ikonična Corvetta Stingray C4. Kot nalašč za vzhajajočo zvezdo. Jordan jo je kovinsko siv avtomobil dobil v last potem, ko je podpisal komercialno pogodbo s čikaškim prodajalcem Chevroletov. »Jump 23« je pisalo na avtomobilski tablici. Kasneje so se v njegovi garaži znašle še tri Corvette. Po anekdoti sodeč je bilo prodajalce strah, da Jordan ne bo mogel odplačati svojega avtomobila, zato naj bi njegov oče dejal: »Gospod Lewis, ne poznate mojega sina? V zgodovino bo šel kot največji košarkar vseh časov. Ravnokar si je prislužil 10 milijonski bonus s strani Chicago Bullsov, vsako leto pa na njegov račun romajo vrtoglavi zneski. Ne skrbite torej gospod Lewis. Bo že poskrbel za plačilo.«

Šibka točka? Ferrariji

Jordanova šibka točka so vedno bili Ferrariji. V 90' letih je bil ponosen lastnik Ferrarija 512 TR, Testarosse. Čeprav ne gre za enega najbolj ekstravagantnih modelov italijanskega proizvajalca avtomobilov, je bil avtomobil Jordanu zelo ljub. Zanj je odštel 212 tisoč ameriških dolarjev, kar je bila za tisto obdobje izjemno visoka vsota. Eden njegovih zadnjih Ferrarijev pa je bil 599 GTB Fiorano v vpadljivi rumeni barvi, katerega cene se gibljejo okrog dvesto tisočakov.

Ne le svetlobni šov: ali padajoči sateliti postajajo nevarnost za naš planet?

Avtomobil s 612 konjskih moči in V12 motorjem se je s trga umaknil 2013, ko ga je nadomestila F12 Berlinetta. Poleg velike ljubezni do Ferrarijev, pa je imel Jordan tudi veliko simpatijo do Porschejev. V času svoje NBA kariere si je tako lastil več modelov Porscheja 911, od 930 do 964. Zamisel za oblikovanje priljubljenih športnih copatov Air Jordan VI izvira prav iz oblike Porscheja 911, ki je takrat kraljeval v njegovi garaži.

Nekaj športnih copat posvetil jeklenim konjičkom

Mercedes-Benz SLR McLaren 722 Edition velja za avtomobilsko mojstrovino, v kateri sta moči združila dva najuspešnejša avtomobilska giganta. Jordan to zna ceniti, prepričalo pa ga je tudi 640 konjskih moči, s katerimi se pohvali posebna edicija avtomobila, narejena po meri slovitega košarkarja. Izdelanih je bilo le 150 primerkov, njihova cena pa se je gibala okrog 1.45 milijona dolarjev. 

Da so avtomobili Jordanova šibka točka govori tudi dejstvo, da je kar nekaj športnih copat posvetil jeklenim lepotcem v garaži. Poleg prej omenjenih Air Jordan VI tudi Air Jordan XXI, ki jih je posvetil svojemu Bentleyju Continentalu GT. Slednji je danes na ogled v Volvo Auto Muzeju v Illinoisu, z nekaj manj kot 20 tisoč prevoženimi kilometri. V Jordanovi garaži so dolga leta kraljevali tudi Aston Martini, najbolj slovit je Aston Martin DB9 Volante s 510 konjskimi močmi in 5.9-litrskim V12 motorjem.

Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"