Ko bodo oktobra dražbeniki udarili s kladivom, se nam najbrž obeta kakšen cenovni rekord.
RM Sotheby's bo na dražbi ponudil izjemno zbirko starodobnih avtomobilov, ki že desetletja samevajo na osamljenem smetišču. Dražba, znana kot „The Junkyard: Rudi Klein Collection“, ene izmed najredkejših in najdragocenejših avtomobilov kadarkoli in je enkratna priložnost za zbiratelje.
Avtomobilskih draguljev polno dvorišče, ki sje na obrobju Los Angelesa, je bilo v lasti Rudija Kleina, nemškega priseljenca, ki se je konec petdesetih let prejšnjega stoletja preselil v ZDA. Klein je bil podjetnik, ki se je sprva ukvarjal z mesarstvom, nato pa se je preusmeril v trgovino s klasičnimi avtomobili in ustanovil trgovino z evropskimi avtomobilskimi deli, imenovano Porsche Foreign Auto. Z leti je Klein zbral skrivnostno in izjemno zbirko klasičnih avtomobilov, ki je po njegovi smrti leta 2001 ostala skrita očem javnosti.
Celoten katalog dražbe bodo objavili naslednji mesec, vseeno pa že vemo za nekaj klasik, po katerih hrepenijo številni. Med dragocenostmi v Kleinovi zbirki je tudi Mercedes-Benz 500K Caracciola iz leta 1935. Edinstveni avtomobil je bil prvotno v lasti dirkaške legende Rudolfa Caracciole. Ta avtomobil z izjemno zgodovino je eden od vrhuncev dražbe in bi lahko dosegel rekordno ceno. Že pred desetletjem je bil vreden okoli 10 milijonov evrov.
View this post on Instagram
Še ena zvezda v zbirki je Mercedes-Benz 300 SL Alloy Gullwing iz leta 1955, ki je eden od le 29 izdelanih avtomobilov. Ta model je še bolj edinstven, saj je bil edini v črni barvi in je bil nekoč v lasti Luigija Chinettija, znanega ameriškega uvoznika Ferrarijev. Poleg teh zbirka vključuje še več drugih pomembnih vozil, kot so Bertonejev prototip Iso Grifo A3/L Spider iz leta 1967, več Lamborghinijev Miura ter več Porschejev 356 in 911.
Čeprav so primerki v slabem stanju, saj jih po desetletjih zanemarjanja pokrivata rja in prah, so zaradi svoje redkosti in zgodovinskega pomena zelo zaželeni med zbiratelji.