Od Kevina Harta do Arnolda Schwarzeneggerja.
Ne gledate finala ameriške NFL? Nič hudega, niste edini. Kljub temu so reklame, ki se predvajajo med športnim dogodkom, tiste, ki odmevajo še tedne po koncu finala.
Vsako leto se avtomobilske znamke potegujejo za 30 neprecenljivih sekund oglaševalskega časa, ki spremlja športno-zabavni spektakel.
View this post on Instagram
Konkurenca je huda, proizvajalci pa so za nekaj sekund pozornosti pripravljeni odšteti milijone. Za polminutni oglas so na letošnjem superbowlu oglaševalci odšteli 7 milijonov ameriških dolarjev, če vključite še snemanje in ekipo, so zneski resnično nepredstavljivi.
In rezultat?! Poglejte si, katere reklame doslej so najbolj navdušile gledalce.
Kevin Hart x Hyundai
Ni ga očeta, ki se ne bi mogel poistovetiti z igralcem Kevinom Hartom v reklami za Hyundai. Oče prijazno v uporabo ponudi svojega Hyundaia in poskrbi, da ima hčerinega spremljevalca ves večer na radarju.
Will Ferrell x GM
»Norveška je v električnih vozilih pred Ameriko,« je vodilo reklame, ki jo je v sodelovanju z GM posnel igralec Will Ferrell. Reklama je odmevala še dolgo, vanjo pa se je na šaljiv način vpletla celo norveška predsednica vlade.
Arnold Schwarzenegger x BMW
Grško božanstvo Zeus se po upokojitvi nastani v Palm Springsu, a nikakor ne najde miru, saj ga vsi ves čas prosijo, da uporabi svoje moči. Tako mu Hera kupi novega električnega BMW.
Bill Murray x Jeep
Jeep je v svoji odmevni reklami v zakup vzel filmsko klasiko Neskončni dan, a z manjšim preobratom, za katerega poskrbi Jeep Gladiator.
Honda
Čreda ovac, ki harmonično zapoje uspešnico Queenov »Somebody to Love«? Zakaj pa ne!
Hyundai x Jason Bateman
Kupovanje novega avtomobila je lahko blazno neprijetno, celo bolj kot obisk zobozdravnika ali srednji sedež na letalu, vsaj po omenjeni reklami sodeč. V reklami, v kateri je Hyundai najel igralca Jasona Batemana, pa se predstavi kupcu bolj prijazna alternativa.
Darth Vader x Volkswagen
Leta 2011 je VW združil moči s temno stranjo, za potrebe reklame novega Passata 2012. V reklami fantič, oblečen v Darth Vaderja, poskuša uporabiti silo na stvareh, kot so hladilnik, umivalnik in celo družinski pes, a brez uspeha. Nato naleti na očetov novi Passat …
Bridgestone
Proizvajalec pnevmatik je leta 2011 predstavil zabavno reklamo z naslovom Replay All, ki razkriva razsežnosti ideje, da sporočilo pošljemo vsem prejemnikom. Reklamo naj bi navdihnil resničen dogodek iz življenja vodilnega producenta.
Christopher Walken x Kia
Kia je svojo takrat novo limuzino Optima reklamirala kot »najbolj razburljiv par nogavic na svetu«. Seveda slogan zveni veliko bolje, ko ga izreče igralec Christopher Walken.
Chevrolet
General Motors je filmske ustvarjalce pozval, naj predložijo ideje za oglas podjetja na superbowlu XLVI, največ smeha pa je požel oglas, ki ga je ustvaril takrat 26-letni Zach Borst. Smeh zagotovljen!