Škoda za več kot 100 tisočakov? Marsikdo bi za ta avto plačal še več

8. 10. 2024 | Jaka Drozg
Deli

Omenjeni Škoda Kodiaq na prvi pogled ne izgleda nič posebnega, a pod kožo nosi pomembno "skrivnost".

Škoda Kodiaq, eden izmed družinskih favoritov za prevoz v šolo, nakupovalna središča ali na počitnice, je zdaj med favoriti tudi poslovnežev in uradnikov z nevarnimi sovražniki, ki med prevozom ne želijo biti opaženi. Zakaj? Britanski strokovnjaki za varne prevoze UTAC Special Vehicles so v sodelovanju s Škodo razvili Kodiaqa, ki dosega zahtevne standarde PAS 300 ter PAS 301 za civilno oklepno vozilo, njeni talenti pa so na prvi pogled skoraj neopazni.

Škoda za več kot 100 tisočakov? Marsikdo bi za ta avto plačal še več
Škoda

Za dosego standardov so izvedli vrsto izboljšav. Dodali so neprebojna stekla in potniški prostor obdali z zaščito iz oklepnega jekla, za odpornost proti ročnemu orožju in celo močnim eksplozivom. Zagotavljajo 360-stopinjsko vidljivost in zaščito, za namene testiranja pa so Kodiaqa v bok, streho in dno ustrelili več kot 200-krat. Prav tako so ojačali podvozje in nadgradili zavorni sistem, da se lažje spopada z dodatno težo, platiščem pa dodali sistem za zadrževanje pnevmatik, da ohranijo zasilno vozno sposobnost, tudi če se te izpraznejo.

Škoda za več kot 100 tisočakov? Marsikdo bi za ta avto plačal še več
Škoda

Dodali so tudi opremo za posebne svetlobne ter zvočne znake in zasilno sireno, kabino pa opremili z 8-palčnim komunikacijskim sistemom z GPS-om ter sposobnostjo zrcaljenja telefona. Na voljo naj bi bili vsi standardni pogonski sklopi ter več kot 2,000 litrov prtljažnega prostora, v kabini pa je prostora za največ pet potnikov. Na vprašanje “Kdo sploh hoče oklepno Škodo?” pa lahko odgovori več kot 500 strank, ki so pri tem podjetju za oklepnega Superba že odšteli vsaj 140 tisočakov.