Južnokorejska znamka, ustanovljena leta 1954, bo kljub novemu imenu obdržala svoj stari logotip. Veste, kaj ta predstavlja?
Ssangyong v korejščini pomeni dvoglavi zmaj in to deloma predstavlja njihov logotip. Prvotno so izdelovali tovornjake in avtobuse ter vozila za posebne namene, ki so jih izvažali na tuje trge, danes pa ponujajo osebne avtomobile in se pripravljajo na prehod na električne avtomobile - prvi bo Torres.
Se bo korejski specialist s tem modelom prebil iz ozadja?
Novo ime
Torres pa ne bo več nosil napisa Ssangyong, ampak KGM. Lani jih je namreč kupila korejska družba KG in se odločila za preznamčenje avtomobilske znamke. Medtem ko se bo na domačem tržišču imenovalo KG Mobility, so se po odzivih javnosti za evropski trg odločili za kratico KGM.
Krila ostajajo
Ne bodo pa spremenili logotipa, ki predstavlja zmajeva krila. Ta bo še vedno označeval avtomobile korejske znamke. Medtem se je v zadnjem času za prenovo in osvežitev logotipov odločilo več avtomobilskih znamk. S tem se pripravljajo na novo dobo v avtomobilizmu, ko bo v ospredju električna energija in digitalizacija.
Zakaj znamke spreminjajo logotipe?
Fotografije: promocijsko gradivo, Profimedia
Preberite še: Pogačar, Dončić in Oblak: vsi trije imajo izbran okus za avtomobile, v njihovih garažah pa kraljuje ta avtomobilski dragulj
Priporočamo tudi: To je pravi razlog, zakaj se je Domen Prevc poslovil od svojega Porscheja 911, danes pa raje sede za volan te "mrcine"
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj