Super Bowl je verjetno največji športni dogodek na ameriških tleh, a zdi se, da šport ta dan niti ni v ospredju.
Pred kakšnim tednom dni so bile oči ameriške javnosti usmerjene v slavni finale lige NFL, v katerem je slavilo moštvo Kansas City Chiefs. A Super Bowl ni le športni dogodek, saj je v ospredju vse kaj drugega.
Letošnjo sezono so bile oči številnih uprte v Taylor Swift, ki je s tribun pospremila zmago svojega fanta Travisa Kelceja, ki igra za ekipo Kansas City Chiefs, spet drugi so težko pričakovali nastop Usherja med polčasom.
Dogodek pa vsako leto pospremi tudi vrsta pregrešno dragih oglasov, saj je čas med letos rekordno gledanim dogodkom tesno odmerjen in dragocen. Za oglaševanje so se odločili tudi štirje proizvajalci avtomobilov - Toyota, BMW, Kia in Volkswagen.
In cena? Za vsak oglas na Super Bowlu je moral naročnik odšteti 7 milijonov dolarjev za 30 sekund predvajanja. To pomeni več kot 233.333 ameriških dolarjev (216.760 evrov) na sekundo! V to ceno pa seveda ni vključena produkcija predvajanih reklamnih spotov.
BMW
Pri BMW-ju so ob tej priložnosti predstavili zvezdniško reklamo z naslovom "Talkin' Like Walken". Oskarjevec Christopher Walken se kot ponosni lastnik BMW i5 sreča z množico posnemovalcev, a končno sporočilo reklame je, da je original samo eden.
Kia
Kia je zaigrala na čustva gledalcev s čustveno reklamo o mladi drsalki, ki nastopi na tekmi, a sedež, kjer bi moral sedeti njen dedek, ostane prazen. Zato jo oče odpelje do dedkove koče, kjer mladenka na jezeru ob pomoči električnega SUV Kia EV9 priredi pravo drsalno predstavo za bolnega dedka.
Volkswagen
Volkswagen na filmska platna prinaša ameriško ljubezensko zgodbo, s katero želi obeležiti 75. obletnico prisotnosti znamke v Združenih državah. Nemška znamka je tako prikazala krajšo različico dvominutnega videa, ki ga je predstavila že na avtomobilskem salonu v Chicagu.
Toyota
Toyota je s prikazom offroad vragolij nove Tacome poskušala dokazati izjemne terenske spodobnosti vozila. Humorna reklama namreč spremlja vzklike sopotnikov, ki se trdno držijo ročaja ob divji vožnji skozi divjino. Toyota je bila sicer zadnja izmed proizvajalcev avtomobilov, ki je potrdila svojo prisotnost na Super Bowlu 2024. Japonski proizvajalec avtomobilov je namreč nameraval preskočiti letošnji dogodek, a je nato ugotovil, da dogodka kot uradni avtomobilski partner NFL ne sme zamuditi.
Preberite še:
Novo na Metroplay: Novinar izza nagrade | N1 podkast s Suzano Lovec