Audi RS4 AvantSveža moč

Osvežen videz, posodobljena tehnika in turbobencinski V6 v nosu so dovolj dober razlog, da se ljubiteljem Audija RS4 riše nasmeh na obrazu ob pogledu na prenovo.

Sveža moč (foto: Audi) Audi
7. 2. 2020 | Promocijsko sporočilo

Velika brata Audi RS6 in RS7 sta postavila nove oblikovalske smernice, ki jih je prevzela tudi štirica: tako imenovana maska 'singleframe' je nov zaščitni znak modelov RS, za njo pa so značilne ostre poteze črnega satovja, ki se brez vsakršnih obrob zlije z odbijačem. Spremenjen je tudi LED podpis v matričnih žarometih, še najlažje pa boste RS prepoznali po širokih bokih, ki so kar 30 milimetrov širši od navad­nega A4.

Bolj kot z videzom navdušuje s tehniko. Vsi, ki ne simpatizirajo s trendom zmanjševanja prostornine motorja, si lahko oddahnejo. V nosu Audija RS4 ostaja 2,9-litrski turbobencinski šestvaljnik, ki ob 600 njutnmetrih navora razvije še 450 'konjev' moči. To je dovolj, da RS4 do stotice poskoči v pičlih 4,1 sekunde, pospeševanje pa se ustavi pri 250 kilometrih na uro. Če se vam zdi, da to ni dovolj, da bi kraljevali na prehitevalnem pasu, si lahko doplačate paket Audi Dynamic, s čimer se hitrostna meja premakne za 30 km/h navzgor.

Če smo se bali glede izbire motorja v novincu, so bile skrbi glede primernosti pogonskega sklopa popolnoma odveč. Tu Audi že več kot 40 let kraljuje s svojim pogonom Quattro, s katerim je opremljen tudi RS4. Da pa bi Audijev dinamični pedigre prišel še bolj do izraza, so mišičnjaka opremili z izboljšanim elektronsko prilagodljivim vzmetenjem (Dynamic Ride Control), z opcijskimi keramičnimi zavornimi koluti ter s posebnim, dinamičnim krmiljenjem, pri katerem napredni volanski servosistem vozniku nezaznavno pomaga z majhnimi popravki, ki izboljšajo vozno izkušnjo.

Tudi na tiste, ki precej dajo na dobro uporabniško izkušnjo, niso pozabili. Vrhunec novega, digitalnega okolja, ki obdaja voznika, je 10,1-palčni zaslon zabavno-informacijskega vmesnika. Za boljšo intuicijo je ta zdaj občutljiv za dotik, zna pa prikazovati temperature pomembnejših komponent pogonskega sklopa, meri trenutne g-sile, če pa s takim avtom zavijete na dirkališče, vam bo meril čase odpeljanih krogov.

Vse naštete izboljšave so dovolj dober kazalnik, da kljub trendom, da kupci bežijo h križancem, pri Audiju niso obupali in še naprej nadaljujejo tradicijo v proizvodnji najhitrejših karavanov. In naj tako tudi ostane.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri