"Ni dvakrat za reči, da bom presedlal nazaj na bencin, dokler ga bom še lahko vozil."
Rok Lunaček je frontman skupine Flirrt, naslednice nekdaj priljubljene slovenske pop rock skupine Flirt. A skupina žanje uspehe tudi v osveženi podobi.
Zadnji hit Kometa je namreč v le treh tednih zbral že skoraj 200 tisoč ogledov na platformi YouTube.
Rok, nekdaj pristaš električnih avtomobilov, pravi, je pred časom presedlal na priključnega hibrida, ne izključuje pa možnosti, da se ne bo povsem vrnil na 'bencinarja'.
Rok, v petek vas čaka veliki koncert v Cvetličarni. Kako se boste zapeljali tja?
Jah, s Flirrti se na žalost že dolgo ne vozimo na koncerte s kombijem. Pogrešam ta čas, vsi na kupu, akcija, petje, tudi dretje. Ampak leta so naredila svoje, vsak šiba s svojim avtom na koncert, vsi smo namreč iz različnih krajev.
V Cvetličarno bomo prispeli dolgočasno, po predpisih. (smeh)
Bo pa zato koncert toliko bolj glasen in izven normativov, ker res pripravljamo nekaj, česar v 26 letih še nismo naredili.
Kaj pa s koncertov? Ta pot, predvidevam, je precej bolj naporna?
Odvisno. Že dolgo ne igramo preveč pozno ponoči, tako da prihajamo s špilov v relativno normalnih urah.
Verjamem, da letno zaradi glasbenega poklica, naredite še nekaj kilometrov več. Kaj pa je najbolj bizarna stvar, ki se vam je zgodila na cesti?
Na snemanju zadnje pesmi, oz. videospota za pesem Kometa sem vozil starodobnika Citroën Diana. Izjemno nostalgičen občutek, hkrati pa je bilo nenavadno spet poslušati ropotanje avtomobila.
Drugače pa – v mlajših letih so se punce s plakati vozile ob našem kombiju, precej nevarno, a zabavno.
Kaj se vrti na vašem avtoradiu? Nastanejo med potjo tudi kakšne dobre glasbene ideje?
Veliko pesmi sem napisal - no, vsaj dobil idejo zanje - med vožnjo. Predvsem ponoči. Ravno ideja za pesem Kometa, ki zdaj že nekaj tednov lomasti po YouTubu in je že prava uspešnica, se je porodila med vožnjo, ko sem uzrl utrinek.
Ideja o besedilu in čisto osnovna melodija.
View this post on Instagram
Slišala sem, da ste bojda po avtocestah precej previdni? Kakšna je vaša mantra na AC?
Sem precej dolgočasen voznik. V mladosti sem doživel prometno nesrečo, ni bila usodna za nikogar, a imam vselej spoštovanje do ceste.
Oče mi je vedno rekel: ''Ni treba paziti, kako ti voziš, pazi na druge norce na cesti.'' (smeh)
Kaj pa vas najhitreje spravi ob živce?
Cincanje. Ne samo na cesti, tudi v življenju nasploh.
Če se ne motim, ste pristaš električnih avtomobilov? Kdaj ste presedlali?
Bil sem. Vozil sem povsem električnega, ampak je infrastruktura za zdaj še obupna. Tako sem zdaj na priključnem hibridu, pa še tukaj dostikrat izgubljam živce.
Ni dvakrat za reči, da bom presedlal nazaj na bencin, dokler ga bom še lahko vozil. (smeh)
Kaj vozite?
Huyndai Tuscon
Kaj pa vas je prepričalo?
Razmerje med kakovostjo in ceno, tale zadnji Tuscon je dejansko res vrhunski avto.
Kakšne so vaše izkušnje z elektriko? Kdaj ste se morali največkrat na poti ustaviti za polnjenje oz. koliko ste z enim polnjenjem največ prevozili?
Maksimalno v kosu slabih 350 km. A to je res veliko.
Jezi me trženje električnih avtomobilov, ki je absurdno glede na realno stanje in infrastrukturo. Ta je (vsaj pri nas) popolnoma v povojih.
Neštetokrat se dogaja, da polnilnice ne delujejo.
Še več: pogosto so parkirna mesta za električne avtomobile zasedena s klasičnimi avtomobili. Tako se hitro lahko obrišeš pod nosom, če avto ni napolnjen.
Nekateri vozniki električnih vozil med polnjenjem na poti gledajo Netflix, berejo. Imate tudi vi kakšno reč, ki jo takrat radi počnete?
Vedno sem bral. Kot vedno v življenju, ko imam čas. Knjiga je človekov najboljši prijatelj. Zakaj bi bilo v avtu kaj drugače?! (smeh)
In še za konec: imate kak sanjski avto? Če je meja le nebo …
Niti ne. Vedno sem bil skromen, ko nanese na avtomobile.
Nikoli nisem želel izstopati, ker nisem tak tip človeka.
Ne rečem, všeč so mi oblike, ki tudi veliko stanejo, a zaslužen denar raje investiram kam drugam. Avto mi je še vedno prevozno sredstvo, ki mora biti varno, nimam pa potrebe po prestižu.
Preberite še: Ta konec tedna bo promet v prestolnici ohromil ljubljanski maraton. Tu je seznam zapor!
BONUS VIDEO: To so skrite slabosti (in prednosti) električnih avtomobilov!