Znamka, ki je doslej zapravila največ, je letos prekinila tradicijo!
Superbowl ni le športni dogodek, temveč pravi zabavljaški spektakel, za katerega oglaševalci zapravijo debele milijone.
Za polminutni oglas je treba odšteti kar 7 milijonov ameriških dolarjev, tudi avtomobilska podjetja pa so doslej v oglaševanje na tem športno-zabavljaškem spektaklu zapravila milijone.
View this post on Instagram
Nič čudnega, superbowl si vsako leto ogleda na milijone Američanov (in gledalcev po svetu). Letos naj bi si spektakel ogledalo kar 113 milijonov gledalcev, zato ni čudno, da se podjetja borijo za oglaševalske sekunde.
In kateri proizvajalci avtomobilov so od 1969 porabili največ za oglaševanje na superbowlu?
Toyota
Na prvem mestu je s 14 oglasi, dolgimi natančno 14 minut, Toyota. Japonski proizvajalec avtomobilov je za oglaševanje na superbowlu skupaj porabil več kot 182.000.000 dolarjev. Če so letos oglaševalci za 30 sekund odšteli 7 milijonov, je bila še 2002 številka precej nižja – 2,2 milijona dolarjev.
Toyota se je sicer letos odločila, da denarja v oglaševanje na tem športnem spektaklu ne bo vložila, prav tako so se oglasom odrekli pri Polestarju, Nissanu in BMW.
Kia
Ob boku Jeepu stoji Kia, sicer s skupno 14 reklamami. Študija je izračunala, da so za oglaševanje na superbowlu pri znamki porabili 135 milijonov dolarjev.
Jeep
V vseh teh letih je kreativna agencija za avtomobilskega proizvajalca Jeep posnela 10 oglasov, s skupnim časom 10 minut in 45 sekund. Za to so pri Jeepu porabili kar 136,5 milijona dolarjev.
Audi
Z devetimi reklamami je na četrtem mestu Audi, katerega reklame so se na malih zaslonih vsega skupaj prikazovale 9 minut in 45 sekund. Cena za to? Dobrih 126 milijonov ameriških zelencev.
Hyundai
Na petem mestu je z 10 reklamami in kar 8 minutami ter 30 sekundami oglaševalskega prostora Hyundai. Če seštejemo vse skupaj, naj bi korejski avtomobilski gigant doslej za oglaševanje na superbowlu porabil kar dobrih 107 milijonov ameriških dolarjev.