To bi lahko bila ena najbolj bizarnih servisnih prigod vseh časov.
Včasih je obisk servisa enostaven in brez zapletov, včasih pa se spremeni v pravo nočno moro. Prav to se je zgodilo enemu od lastnikov Tesle Cybertruck, ki je svoj prestižni električni poltovornjak pripeljal na servis zaradi manjših popravkov – in ga odpeljal s še več težavami, kot jih je imel ob prihodu. Najbolj neverjetna med njimi? Vozilo se je ob prevzemu obnašalo, kot da je ravnokar prišlo iz tovarne – vključno z dejstvom, da je števec prevoženih kilometrov kazal nič.
Gre za različico Cyberbeast, najdražjo izvedbo Cybertrucka, katere cena presega 93.000 evrov, kar bi moralo zagotavljati tudi višji nivo servisnih storitev. Lastnik je vozilo odpeljal na redni servis, kjer so mu obljubili, da bodo namestili novo svetlobno letvico, poravnali nekaj karoserijskih rež in odpravili napako ABS sistema, ki se je občasno prikazovala.
“CyberBeast se je vrnil kot CyberBaby”
Kot opisuje v svoji objavi na forumu "Cybertruck Owners Club" (klub lastnikov Cybertruckov), je Tesla sicer obljubljala, da bo vozilo pripravljeno do četrtka, a se je rok zamaknil na petek. Ob prihodu ga je pričakalo več presenečenj: vozilo ni več prepoznalo njegovega telefona, obloga pod sovoznikovim predalom je visela, števec pa je kazal nič prevoženih kilometrov.
Lastnik je dogajanje povzel z besedami: »Moj CyberBeast je šel na wellness in se vrnil kot novorojenček, z lenim očesom in manjkajočo oklepno ploščo.«
Posnel je tudi video, v katerem se števec kilometrov premakne iz 0 na 1, ko zapušča servis. A bolj zaskrbljujoče je to, da je bilo stanje števca enako prikazano tako v vozilu kot v aplikaciji in servisnem meniju – torej ni šlo za običajno programsko napako, ampak za dejansko izgubo podatkov o prevoženih kilometrih.
Lastnik navaja, da je bilo na vozilu pred obiskom servisa prevoženih 42.000 kilometrov (oz. dobrih 26.000 milj), kar pomeni, da je bil izbrisana celotna zgodovina uporabe vozila.
Slaba montaža, odpadli deli in manjkajoča plošča
Poleg izgubljenega števila kilometrov se je lastnik pritožil še nad slabo opravljeno montažo nove svetlobne letvice, ki je imela več kot centimeter veliko neskladje med levo in desno stranjo. Poleg tega je v zadnji loputi odkril ohlapen vijak, ena izmed oblog pa sploh ni bila pravilno nameščena. Vozilo naj bi imelo tudi manjkajočo sprednjo zaščitno ploščo (t. i. bash plate).
Tesla (še) brez pojasnila
Do zdaj Tesla še ni ponudila uradnega pojasnila, zakaj je bil števec kilometrov izbrisan in zakaj servis ni odpravil vseh težav. Uporabniki foruma predvidevajo, da je bila pri servisiranju storjena napaka pri ponastavitvi programske opreme ali menjavi računalniškega modula, vendar ni jasno, zakaj ni bilo narejene varnostne kopije ključnih podatkov.
Ta primer meče dodatno slabo luč na Tesline poprodajne storitve, ki so že dalj časa predmet kritik. Pričakovanja so, da bo podjetje okrepilo kakovost svojih servisov, zlasti pri najdražjih modelih, kot je Cybertruck. A za zdaj velja opozorilo: če pripeljete svoj električni ponos na servis, ga lahko – po besedah lastnika – odpeljete kot »novorojenčka z amnezijo«.