To so najdražji avtomobili za vzdrževanje: od servisov za nekaj stotisočakov do bajnih zavarovanj

30. 3. 2023 | Nika Arsovski
Deli

Nakup superšportnega avtomobila nikoli ni bil prav poceni, a skriti stroški vzdrževanja presenetijo še tako premožnega lastnika. Že menjava vetrobranskega stekla pri Bugattiju Chironu bo vašo denarnico olajšala za 60 tisočakov, za mesečno zavarovanje pa boste odšteli več kot za dobro električno kolo.

Na koncu si boste oddahnili, da nimate katerega izmed njih v garaži. No, šalo na stran ... Od zavarovanja do stroškov servisa in popravil, to je peterica najdražjih novih superšportnikov, vsaj kar se vzdrževanja tiče. 

Ferrari LaFerrari 

Za začetek velja omeniti, da vam ob lansiranju novega LaFerrarija nikakor niso zaupali, če niste lastnik vsaj petih Ferrarijev. Prvi strošek nato predstavlja zavarovanje prestižnega avtomobila, ki v primeru LaFerrarija znaša toliko kot znesek novega Volkswagen Golfa. Približno 24 tisočakov letno.

Za menjavo sprednje gume vam bodo zaračunali dodatnih 500 evrov, za zadnjo pa še nekaj več – 900 evrov. To pa ni nič v primerjavi s stroškom, ki vas čaka ob menjavi zavor. V tem primeru boste »odkartali« kar 40 tisoč evrov.

Pagani Huayra Codalunga 

Za omenjenega Paganija boste odšteli kar 7,4 milijona, zato ni presenečenje, da tudi stroški vzdrževanja niso poceni. Vsak vijak namreč stane kar 80 evrov, kar ni malo, če računate, da jih je na avtomobilu približno 1400.

Za ta denar bi dobili že rabljenega Ferrarija. Za nameček pa vam pri Paganiju zaračunajo še 8 tisočakov za vsakoletni pregled in menjavo olja.

Koenigsegg CC850 

Avtomobilu, ki bo narejen le v 50 primerkih, ceno narekuje njegova redkost. Nič drugače ni z vzdrževanjem.

Svojemu avtomobilu recimo lahko privoščite draga platišča iz karbonskih vlaken in pnevmatike Michelin Cup 2R, pa boste zanje odšteli, reci piši, 110 tisočakov. Letni servis Koenigsegga bo vašo denarnico olajšal za 8 do 10 tisočakov.  

Bugatti Chiron / Veyron 

To pa ni nič v primerjavi z Bugattijem. Za reden servis z menjavo olja namreč lastniki Bugattijev Veyronov odštejejo približno 25 tisoč evrov. 

Preberite si še: 5 norih vozil, ki jih je svoj čas v garaži skrival mehiški kralj mamil - El Chapo

V primeru menjave vetrobranskega stekla bo še tako premožnega lastnika bolela glava. Zanjo bo namreč odštel kar 60 tisočakov, za menjavo zavor pa še nekaj več, kar 118 tisoč evrov. Tudi zavarovanje ne bo poceni, giblje se okrog 40 tisočakov letno.

Mercedes AMG Project One

Hibridna mojstrovina z motorjem F1, ki se skriva pod pokrovom, spada v sam vrh najdražjih avtomobilov na svetu.  

Poleg običajnega servisa, ki ni poceni, namreč zahteva še dodaten servis na vsakih 5 tisoč prevoženih kilometrov. Tako boste za preglede kaj hitro odšteli toliko, kot ste za avtomobil.