Ford T je za večno spremenil avtomobilsko industrijo, saj je postal prvi dosegljivi avtomobil na tržišču. Zaslužen je za širjenje popularnosti avtomobilov, ki so tako postali praktičen način transporta za srednji ameriški razred.
Proizvodnja Fordovega T modela se je začela z 1908, posamični deli pa so bili rezultat ročne izdelave. Uradno se je proizvodnja na tekočem traku začela z 1914, kar je omogočilo izdelavo večjega števila avtomobilov in posledično višjo prodajo. Vozila so bila obarvana v črno barvo, ki jo je Henry Ford izbral sam, saj se je najhitreje sušila.
Izdelava modela T se je zaključila šele dve desetletji kasneje, še danes pa velja za prednika sodobnega avtomobilskega potovanja in pravo ikono klasičnih avtomobilov. Njegova proizvodnja je bila namreč tako množična, da je vse do 1972 držal rekord v številu proizvedenih avtomobilov, skoraj pol stoletja po koncu proizvodnje pa ga je prehitel priljubljeni Volkswagen Beetle.
Fordov model T so v začetku minulega stoletja oglaševali pod geslom, da bo Ameriko postavil na kolesa. To mu je v veliki meri uspelo, saj je mnogim nadomestil kočije in kolesa. Vozila tistega časa so poganjala bodisi para, elektrika ali bencin, slednji pa je prevzel primat po zaslugi odličnega potenciala. Prav dostopnost je bila tista karakteristika, ki je Fordov model T vpisala med nesmrtne.
Ford v tistem času ni bilo edino podjetje v Ameriki, ki se je ukvarjalo s proizvodnjo avtomobilov. Duryea Motor Wagon velja namreč za prvega izdelovalca avtomobilov na drugi strani Atlantika, a njihovi avtomobili so bili zaradi visokih cen namenjeni le najbogatejšim. Cene njihovih avtomobilov so se gibale okrog 1.500 dolarjev, kar bil v današnjem času pomenilo približno 43.000 ameriških dolarjev.
Ford je po zaslugi proizvodnje na tekočem traku lahko avtomobile približal srednjemu ameriškemu razredu. Cene Fordovega T modela so bile vse do 1914, ko se je proizvodnja preselila na tekoči trak, višje, a še vedno dosegljive. Po tem letu pa je izdelava enega samega avtomobila zahtevala pičlih 90 minut, kar je ceno naredilo še dostopnejšo. Za primer, leta 1908 bi za Fordov T model odšteli 850 ameriških dolarjev (ekvivalent takratni 18-mesečni povprečni plači), leta 1925 pa le še 300 ameriških dolarjev (ekvivalent takratni 4-mesečni povprečni plači).
Koliko pa bi za Fordov T model odšteli danes?
Cene teh avtomobilskih ikon so odvisne predvsem od tega, kako dobro ohranjen je avtomobil. Poleg dobre ohranjenosti je bistvenega pomena tudi originalnost, torej koliko delov je še vedno originalnih. Cene Fordovega modela T so v zadnjih letih na veliko nihale, najdražji se je tako prodal za 110.000 ameriških dolarjev, najcenejše pa je bilo mogoče kupiti že za 3.300 dolarjev. Povprečna vrednost po ocenah zadnjih petih let se giblje okrog 16.093 dolarjev (14.139 evrov).