Mogoče je na prvi pogled to skregano z logiko, a preverite sami, pogoji za eksperiment so naravnost popolni!
Jutranje temperature že nekaj dni vztrajajo pod lediščem, avtomobili, parkirani na prostem, pa se spreminjajo v ledene kocke. Nekateri motor zaženejo nekaj minut pred odhodom, da se ta vsaj malce ogreje, a marsikomu se zjutraj mudi, in čeprav ima vaš avtomobil gretje sedežev in volana, vas najbrž prvih nekaj minut ali kilometrov zebe.
Na spletni strani Trusted Automotive Professionals so presenetili z metodo ogrevanja kabine, ki je na prvo žogo čisto skregana z logiko. Če v avtomobilu nimate avtomatske klimatske naprave, temperaturo ob zagonu avtomobila nastavite na najhladnejšo nastavitev in nato, ko se že nekaj časa vozite, prestavite na vam najustreznejšo toplejšo temperaturo.
Tako naj bi se avtomobil segrel hitreje, kot če stikalo takoj zavrtite na maksimum. Logika je sicer preprosta, saj tako zagotovite motorju avtomobila, da se najprej (in hitreje) segreje na temperaturo, ki je vsaj blizu delovne, šele potem bo učinkovito ogreval potniško kabino.
Če ima vaš avtomobil avtomatsko klimatsko napravo, bo najučinkovitejši način za segrevanje našel sam - ampak logika za tem je podobna.
Previdno z oblačili!
Ko je zares mrzlo, se včasih v avtomobil, sploh za krajše razdalje, usedemo tudi oblečeni v bundo, jakno ali plašč. Debela oblačila lahko omejijo gibalne sposobnosti za volanom, povsem mogoče pa je tudi, da nas zaradi njih varnostni pas ne "objame" pravilno, kar je lahko usodno, ko pride do prometne nesreče.
Previdno tudi s kapo, ki lahko zaduši zvok, rokavicami, ki lahko drsijo po volanu, in zimskimi čevlji, ki imajo debelejši podplat in tako omejujejo voznikov občutek na pedalih. Zaradi širine lahko pride tudi do zatikanja, česar pa zagotovo noče nihče.
Preberite še:
- Je štirikolesni pogon le 'muha' ali element, o katerem je vredno razmisliti?
- Koliko bosta stali prihajajoči Škodi Kodiaq in Superb?