Le kam gre ta svet?!
To, da se posamezniki na spletu borijo za pozornost, ni nič novega. Nekateri pa so pripravljeni za to iti še korak dlje.
Pred časom je po spletu zaokrožil nov posnetek uničevanja prestižnega vozila, s čimer je še eden izmed spletnih vplivnežev želel pridobiti nove sledilce in všečke.
YouTuber in Instagramer Cody Detwiler, bolj znan kot Whistlindiesel, si je omislil novo igračko, kar 370 tisoč evrov vrednega Ferrarija F8 Tributa.
Mladenič, ki sam sebe opisuje kot »direktorja uničevanja«, je novega Ferrarija kupil iz nenavadnega vzgiba, da ga uniči. Da, prav ste slišali!
Pet milijonov sledilcev na YouTubu je želel »zabavati« z uničenjem novega Ferrarija.
Za začetek lomi ključe in čečka po Ferrarijevem emblemu z ikoničnim poskočnim konjem, potem začne poskakovati po prtljažniku in strehi, za piko na i ga zapelje še po neurejenem terenu in nanj zmeče vrsto predmetov.
Že ob začetku posnetka se je 24-letnik ponorčeval iz dejstva, da Ferrari tovrstno obnašanje rad kaznuje s tožbo in nekateri ljubitelji jeklenih konjičkov gojijo močno upanje, da se bo italijanski proizvajalec hitrih avtomobilov tako odzval tudi v tem primeru.
Uničeni Lamborghini Urus
To pa še zdaleč ni edini primer, saj na spletu kar mrgoli pozornosti željnih likov, ki želijo na račun uničenih avtomobilov priti do lastne promocije.
View this post on Instagram
Eden takšnih je Mihail Litvin, ki je za promocijo žrtvoval Lamborghinija Urusa.
Nanj je namreč spustil tritonsko ogromno pločevinko s tekočino, s čimer je želel promovirati novo energijsko pijačo.
Posnetek je v le nekaj dnevih zbral več milijonov ogledov, zato se zdi, da je Rusu promocija uspela. V preteklosti je sicer Litvin uničil že vrsto avtomobilov, od Mercedes-Benza AMG GT 63 S do BMW M5 in Porscheja Taycana.
Posnetek si lahko ogledate na spodnji povezavi: