V Sloveniji se veliko kupcev odloča za nakup rabljenega avtomobila, podobno je v ostalih evropskih državah. Na vzhodu pa je situacija drugačna.
Na Kitajskem, v Indiji in na Bližnjem vzhodu večina kupcev izbere nov avto, za rabljenega se odločijo le redki, je pokazala raziskava svetovalnega podjetja Arthur D. Little.
Na zahodu namerava večina anketiranih kot svoje naslednje vozilo kupiti rabljen avtomobil. V ZDA je takšnih 61, v Evropi pa 52 odstotkov. Nasprotno je na Kitajskem takšnih le 1 odstotek. Prav tako je nizek delež kupcev rabljenih vozil v Indiji, kjer se za rabljen avto odločijo le 4 odstotki, pa tudi v jugovzhodni Aziji, kjer rabljeno vozilo kupi 7 odstotkov, in v Savdski Arabiji, kjer je kupcev rabljenih avtomobilov 10 odstotkov.
Strokovnjaki menijo, da je razlog za nizko povpraševanje po rabljenih avtomobilih v azijskih državah v razvoju tamkajšnja velika ponudba novih avtomobilov, obenem pa trg rabljenih avtomobilov ni posebno razvit, na njem ni dovolj kakovostnih vozil. Toda tudi razvita Japonska beleži le 20 odstotkov kupcev rabljenih avtomobilov, kar kaže na to, da je razlog za odpor do rabljenih avtomobilov v drugačni kulturi. Zdi se, da v azijskih kulturah ni zaželeno kupiti avtomobila, ki je že bil v lasti druge osebe.