Zakaj Jay Leno nima niti enega samega Ferrarija?

17. 3. 2022 | Nika Arsovski
Deli

Čeprav Jay Leno odkrito priznava, da obožuje Ferrarije, v njegovi avtomobilistično bogati garaži ne boste našli niti enega samega. Zakaj? Razlog ima veliko opraviti s kompleksnim in pompoznim nakupom, ki pa ameriškemu televizijskemu voditelji nikakor ni po godu.

Pisatelj, komik in televizijski voditelj Jay Leno, ki se lahko pohvali z daleč najbolj privlačno zbirko avtomobilov ter motorjev, velja za velikega ljubitelja avtomobilizma. Med njegovimi avtomobili najdemo tako večne klasike kot tudi najbolj redke stroje, kar jih naš planet premore. Njegova zbirka dandanes obsega že več kot 180 avtomobilov in 160 motorjev, med njimi pa boste zaman iskali predstavnike prestižne italijanske znamke Ferrari.  

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jay Leno's Garage Car Care (@lenos_garage)

Leno je doslej sedel za volanom številnih jeklenih konjičkov z vzpenjajočim se konjem. Na njegovem seznamu so tako magični Ferrari Enzo, pa Ferrari 288 GTO, tudi Ferrari Dino iz 1972 in drugi. Zadnjega Ferrarija je vozil prav lani, ko je sedel za volan SF90, in čeprav ga je tudi ta navdušil, se mu zdijo ostali aspekti lastništva Ferrarijevih konjičkov naravnost absurdni. V nedavnem podcastu Jasona Steina imenovanem Cars and Culture, je tako pojasnil odsotnost predstavnikov znamke iz Maranella v svoji garaži.

Kot je dejal, nadvse občuduje Ferrarijeve avtomobile, a ga odvračata njihovo zastopstvo in izkušnja potrošnika. Ferrari ima namreč svoja pravila, ki znamko naredijo še za odtenek bolj ekskluzivno. Leno je tako v podcastu omenil, da bi za začetek moral kupiti dva Ferrarija Mondial, če bi se želel polastiti modela, ki mu je resnično všeč. Občutek, da si je potrebno Ferrarija priboriti, mu ni po godu, kar pojasnjuje njegovo odločitev.

Ob tem je izkušnjo pri Ferrariju primerjal z McLarenom in Porschejem, ki sta mu prav posebej pri srcu. Ob nakupu McLarena MP4-12C je tako poletel v Anglijo, kjer je preizkusil zadnji prototip, preden je odprl svojo denarnico. Izkušnje, ki jo je bil deležen pri britanski dirkaški znamki, ne more prehvaliti. McLarenov prodajalec ga je namreč pred nakupom poklical in z njim predebatiral vse možnosti.

Ponudil mu je brezplačno nadgradnjo iz 592 »konjev« v 617 »konjev« in mu odsvetoval karbonske keramične zavorne ploščice, češ da jih na cesti resnično ne bo potreboval. Pohvalil je tudi izkušnjo pri Porscheju, ob nakupu Porscheja Carrere GT so ga tako razvajali s kopico daril, vse od knjig, do jakne. Avtomobil pa je prispel v spremstvu dveh mehanikov, ki sta mu do potankosti obrazložila kako avtomobil deluje in mu pokazala vse mogoče funkcije.

Porsche in McLaren očitno dobro vesta, kako ravnati s posebnimi strankami, medtem ko bodo pri Ferrariju potrebovali še kakšno učno uro. Leno je namreč nakup novega Ferrarija primerjal kar z obiskom domine, ženske, ki prisega na sadomazohistične in sadistične seksualne prakse. Prepričan je, da čeprav je rezultat zadovoljstvo, pa je pot do tja precej boleča in ne po godu vseh.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja