Izjava Lamborghinija vas utegne presenetiti …
Pri Lamborghiniju imajo odločno držo, kar se oglaševanja tiče. Njihovi jekleni konjički so vpadljivi, saj so namenjeni tistim, ki želijo vzbujati pozornost mimoidočih in ne želijo ostati neopaženi.
Prav tako pa so pri italijanskem proizvajalcu avtomobilov prepričani, da njihove stranke ne posedajo pred televizorji, zato se jim tovrsten način oglaševanja zdi vse prej kot smiseln.
When Lamborghini said that ‘We don’t do commercials because our target audience isn’t sitting around watching tv’ that hit me 🤕
— SAL (@Thatguysall) May 17, 2019
»Ne delamo televizijskih reklam, ker naše ciljno občinstvo ne poseda pred televizorjem,« so nekoč bojda dejali pri Lamborghiniju.
Namesto tega so najboljša reklama njihovi avtomobili sami, medtem ko se vozijo po mestu in pritegnejo poglede. Tako kot pri Lamborghiniju imajo podobno mišljenje tudi pri Ferrariju.
Ferrari ima posebno politiko, kar se trženja tiče. Pri Ferrariju se trudijo ohranjati svoje avtomobile kar se da ekskluzivne, zaželene in nedosegljive.
Ne le, da marsikaterega izmed njihovih modelov brez predhodnega lastništva drugih Ferrarijevih avtomobilov niti ne morete imeti, pri italijanski znamki superšportnikov stavijo na zvestobo.
Cilj je ustvariti navdušenje in pozornost ob prihodu novega Ferrarija, tako da se ljudje, ki ga želijo kupiti v prihodnosti, seznanijo z blagovno znamko in se prebijejo »navzgor po lestvici« ter razvijejo trden odnos s svojim zastopstvom, preden jeklenega konjička dejansko pospravijo v svojo garažo.
Pri Ferrariju se zavedajo, da večina njihovih strank ne spremlja televizije in ne brska po Instagramu, ker ljudje, ki letno služijo milijone, svoj prosti čas preživljajo drugače.
Ferrari se trži kot italijanski luksuz s poudarkom na hitrosti in zmogljivosti, a za običajne ljudi je hitro vsak rdeč športni avto lahko Ferrari.
In to je bistvo, pri Ferrariju ne vidijo smisla, da bi oglaševali za tiste, ki njihovega izdelka še ne cenijo.
Včasih pa se vendarle zgodi, da Ferrari priroma tudi v roke takih in takrat pri znamki storijo vse, da ne očrni njihove podobe.
Nemški modni oblikovalec Phillip Plein je tako nekoč objavil sliko svojih čevljev na zadnjem delu svojega 812 Superfast. Pri Ferrariju so bili vse prej kot navdušeni, zato so pravico poiskali na sodišču.
Preberite še: Ne boste verjeli, koliko kilometrov je prevozil ta 911 Turbo
Morda vas zanima tudi pogovor, ki ga vodi Borut Pahor.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"