Izjmena dirkaška steza je nastala na pobočju gore, nedaleč od Tokija in s pogledom na Tokijski zaliv in goro Fuji
Tisti najbolj bogati si lahko privoščijo tudi zasebna dirkališča. V ta namen najamejo priznane arhitekte za dirkališča (v tem primeru arhitekturni biro Tilke Ingenieure & Architekten, ki ga je ustanovil sloviti Hermann Tilke in ki se je podpisal po projekte kot so YAS Marina, Bahrain, Sepang, Soschi, Baku, ...), ki jim pomagajo uresničiti svoje sanje. Četudi so na prvi pogled nemogoče.
Nedaleč od Tokia je tako nastalo privatno dirkališče s klubom
Milijarder, sicer izvršni direktor Magarigawa, je namreč svojo dolgoletno željo po privatnem dirkališču uresničil tako, da je zarezal v pobočje gore. Veličastna steza se sicer nahaja nedaleč od Tokia, s prekrasnim pogledom na Tokijski zaliv in slovito goro Fuji.
Dirkališče je zaživelo 29. julija 2023 s parado superšportnikov, eksluzivem vpogled v njeno oblikovanje pa je tokrat dobila prav ekipa Top Gear. Njen novinar Tom Brown je dobil priložnost prevoziti 3,5 km dolgo progo v izposojenem Porscheju 911 GT3 RS iz leta 2010.
Steza ima 22 zavojev in 800 metrov ravnine
Magarigawa je sicer po podatkih spletne strani The Drive prva zasebna dirkaška steza v Aziji. Nahaja se ob pobočju gorovja Chiba, kakšno uro vožnje iz Tokia. Steza se ponaša s 22 zavoji.
View this post on Instagram
Največ, 20 odstotkov proge sicer poteka navkreber, približno 16 odstotkov pa navzdol. Moč motorja pa lahko preizkusite na 800 metrih ravnine.
Osebje na stezi, velik del katerega predstavljajo mehaniki, so pripravljeni ustreči vsem muham obiskovalcev. Ti se po koncu vožnje lahko potopijo v prelivnem bazenu v sklopu kompleksa ali pa celo obiščejo sobo za karaoke.
Po navedbah na spletni strani kluba gre za edini luksuzni vozniški klub na svetu. Člani kluba lahko svoje bolide parkirajo v luksuznih garažah, zanje pa bo pred in po vožnji poskrbela ekipa izkušenih mehanikov.
Preberite še