Ko končno uresničiš svoje dolgoletne sanje, te pa se v hipu spremenijo v pravo nočno moro..
Nič kaj prijetna zgodba o paru, ki si je privoščil prestižni avtodom oz. RV, kot temu pravijo na ameriških tleh, ne prihaja z druge strani Atlantika. Par se je odločil za nakup novega Tiffin Zephyrja z letnico 2024, a namesto dolgoletne uresničitve sanj, dočakal pravo nočno moro. Izkazalo se je ,da je avtodom v povsem neprimernem stanju.
Preberite še:
Paul in Dani sta aprila 2024 pripeljala svoj povsem nov avtodom k YouTuberki in strokovnjakinji za bivanje v avtodomih, Liz Amazing. Za vozilo sta skupaj z nadgradnjami odštela skoraj milijon (800.000 dolarjev oz. 725.000 evrov), vse z namenom, da bi se izognila težavam, ki bi ju morda doletele ob nakupu cenejših različic. Očitno pa denar ni tisti reprezentativni faktor za kvaliteto, vsaj v tem primeru je tako.
Spolzka kabina, nedelujoč hladilnik,...
Že prvo noč sta namreč Paul in Dani ugotovila, da so vodi za hladno in vročo vodo zamenjani. Če sta torej odprla vročo vodo je iz pipe pritekla hladna in obratno, pa ne le to, prha se je izkazala za zelo spolzko, tudi hladilnik ni deloval kot bi moral. Po klicu v tovarno je ekipa Tiffin pozvala par, naj vozilo vrne v prodajni salon, a Tiffinovi inženirji tudi po ogledu napake niso znali razložiti težav z vodovodno napeljavo.
To še ni vse – pojavile so se tudi težave z električno napeljavo, vključno z obrnjenim ožičenjem na smernikih in problemi z napetostjo v kabini Zephyrja. Ker se jima je mudilo na Florido, sta Paul in Dani počakala, da so pri Tiffinu uredil težavo s toplo in hladno vodo vsaj v kuhinji, ni pa bilo časa, da bi zamenjali tla tuš kabine ali rešili težave z električno napeljavo. Kot da to še ni vse, se je ob prihodu na Florido na vozilu pojavilo še več napak. Petdnevni dež je razkril puščanje stropa, voda je pronicala v vozilo tudi skozi stranske zasteklitve.
V podjetju so končno vzeli njuna opozorila resno, a par dvomi, da bodo napake odpravljene. Dosedanje izkušnje so ju izučile, da bosta pri nakupu naslednjega precej bolj previdna.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"