Zgodnje božično darilo? Dom išče ta avtomobilska pošast, ki je nekoč pripadala legendarnemu hollywoodskemu igralcu

2. 12. 2023 | Nika Arsovski
Deli

Če ste bili v tem letu resnično pridni, vas bo morda pod smrečico pričakala Plymouth Hemi Cuda iz leta 1970…

Le malo je tako ikoničnih avtomobilskih modelov kot Plymouth Cuda iz leta 1970, visokozmogljiva različica Barracude. Ni pa le njena zmogljivost tista, ki navdušuje, temveč tudi redkost.

Opremljena je namreč s 426 Hemi motorjem in 4-stopenjskim menjalnikom.

Če to povežete še s hollywoodskim zvezdnikom, ki si jo je lastil v preteklosti, potem lahko na dražbi pričakujemo vrtoglave zneske. 

Barrett-Jackson

Pošast, ki proizvede 317 kW, se ponaša s predelavo motorja in menjalnika, ta dva pa sta kljub temu prav tista, ki sta bila 1970 vgrajena v avtomobil.

Pogon ni edina stvar, ki je originalna na tem avtomobilu. Vsi sestavni deli avtomobila imajo namreč pravilne in ožigosane tovarniške oznake, kar priča o njegovi identiteti.

Karoserija Cude je obarvana v črno, prav takšna pa je tudi njena notranjost – s črnimi vinilnimi školjkastimi sedeži pred armaturno ploščo z instrumenti Rallye.

Izdelanih je bilo le 284 identičnih vozil, ta pa je 128. po vrsti v tej omejeni proizvodnji seriji. Že ti podatki bodo prispevali k visoki kočni ceni, nekaj pa bo pridal tudi zvezdniški status vozila. 

Barrett-Jackson

Plymouth Hemi Cuda iz leta 1970, naj bi bil, preden je prišel v roke sedanjega lastnika, v lasti nikogar drugega kot Nicolasa Cagea.

Ni jasno, kako dolgo je bil avtomobil v lasti zvezdnika filma Gone in 60 Seconds (op. Samo še 60 sekund), a ime hollywoodskega zvezdnika je jasno zapisano v dokumentih. 

Če dejstvo, da je bila ta Cuda nekoč v lasti enega največjih hollywoodskih igralcev, ni dovolj, med nekdanjimi lastniki najdemo tudi Jacka Sharkeyja, nekdanjega predsednika Nacionalnega združenja lastnikov HEMI.

Dražbena hiša Barrett-Jackson bo avtomobilski pošasti januarja v Scottsdalu poskušala najti novega lastnika.

Samo v vednost, leta 2014 je bil Plymouth Cuda z letnico 1971 s štiristopenjskim menjalnikom, prodan na dražbi za vrtoglavih 3,5 milijona dolarjev.

To je doslej najvišja cena, ki jo je na dražbi dosegla Cuda, a omenjeni avtomobil je bil eden izmed le dveh izdelanih avtomobilov v tej konfiguraciji tistega leta.

Preberite še: Koliko časa se lahko še peljete, ko se prižge lučka za rezervo? Odvisno, kaj vozite ...

BONUS VIDEO: Prisluhnite najbolj zanimivim izkušnjam dveh izvrstnih slovenskih dirkačev!

Novo na Metroplay: Pokvarjen testni avto, smešni PR opisi in nadležni asistenčni sistemi | Avto magazin podkast