Naše bralce smo vprašali, ali menijo, da v Sloveniji potrebujemo posebno vozniško dovoljenje za superšportne avtomobile. To so odgovorili!

"Seveda in še pregled pri psihologu," pravijo nekateri. Kaj pa vi, se strinjate s tem?

Naše bralce smo vprašali, ali menijo, da v Sloveniji potrebujemo posebno vozniško dovoljenje za superšportne avtomobile. To so odgovorili! (foto: Profimedia) Profimedia
13. 9. 2022

Pred časom smo pri Avto magazinu predstavili novo anketo, v kateri smo vas spraševali, ali bi morali tudi pri nas za voznike superšportnih avtomobilov uvesti posebno kategorijo vozniških izpitov. Povod za anketo so bili vse ostrejši pozivi nekaterih predstavnikov avstralskih oblasti, ki zahtevajo, da bi morali lastniki takšnih vozil opraviti posebno izobraževanje, poleg tega pa bi moral upoštevati tudi nekatere druge ukrepe, kot je recimo obvezna uporaba sistema za preprečevanje zdrsa pogonskih koles in podobno.

Kot so pokazali rezultati naše raziskave (do celotnih rezultatov lahko dostopate na spodnji povezavi), je mnenje med slovensko javnostjo na tem področju precej deljeno, vseeno pa se zdi, da večina voznikov tej ideji ni naklonjenih. V nabiralnik smo namreč prejeli 301 odgovor, slaba tretjina ali 30,9 odstotka vprašanih pa meni, da v Sloveniji ni potrebe po takšni rešitvi. Po njihovem mnenju namreč večina lastnikov tovrstnih vozil ve, kako ravnati s takšnim avtomobilom in posledično ne potrebujejo posebnega urjenja. 19,6 odstotka vprašanih hkrati meni, da je takšnih avtomobilov enostavno premalo, da bi dejansko obstajala potreba po takšnem izpitu.

Preberite še: Poleg klasičnega še vozniško dovoljenje za superšportne avtomobile? Nova zakonodaja v pripravi

Delež tistih, ki nasprotujejo uvedbi dodatnega vozniškega izpita, je skoraj tako velik, kot je delež zagovornikov nove ideje; s 50,4 odstotka razlike jih namreč loči le en glas. So pa zato zagovorniki ideje zato toliko bolj ostri pri svojem mnenju. 21,93 odstotka jih namreč meni, da bi morali vozniki superšportnih avtomobilov opraviti še obisk pri psihiatru. Drugi se strinjajo, da ideja avstralskih oblasti ni slaba, nekaj pa je tudi takšnih, ki menijo, da je ukrep sicer smiseln, a le za najbolj ekstremne avtomobile. Slovenske oblasti o ideji za zdaj sicer še ne razmišljajo.