Novi Smart, ki bo nastajal pod okriljem Geelyja, želi biti bolj SUV-jevski in manj igračkast, kot je bil originalni. Električni SUV bo prvi na trgu - predvidoma že leta 2022
Znamka Smart že ima svojega električnega predstavnika v svetu avtomobilov, a z novim (so)lastnikom se jim obetajo drugačni in tudi bolj zanimivi časi. V novem projektu pa bodo imeli veliko vlogo tudi Kitajci, natančneje znamka Geely. Skupaj z Mercedesom, vsak od partnerjev je v skupni projekt vložil 350 milijonov evrov, so namreč pred dvema letoma ustanovili podjetje Smart Automobile (z novim raziskovalno-razvojnim centrom s 300 inženrij v Frankfurtu) in pri novem modelu naj bi tehniko prispeval Geely (predvsem seveda zaradi njihove električne platforme SEA), Mercedes pa bo prispeval tako dediščino predhodnikov kot obliko novega avtomobila.
Prvi Smart nove dobe bo SUV
S tem bodo znamko premaknili iz mikro segmenta, v katerem so ponujali le en model, v dobo, ko bodo ponujali več različnih modelov. Začeli pa bodo s kompaktnim SUV-jem, ki nosi interno oznako HX11. To pa še ne pomeni, da se bodo povsem umaknili iz segmenta A, za katerega že načrtujejo tudi nove modele. Že leta 2020 se je znamka Smart popolnoma odrekla različicam z motorji z notranjim izgorevanjem in je postala prva povsem električna znamka koncerna Daimler, a to je Smrt tudi pripeljalo do rdečih poslovnih številk. Sodelovanje z Renaultom, s katerim skupaj izdelujejo modela Forfour oziroma Twingo (v Novem Mestu), precej ohladilo, so partnerja za prihodnost našli v Geelyju.
Nastajal bo le kitajskem, na EU trgu že leta 2022
Novi nemško-kitajski avtomobil bo petsedi SUV, ki bo v dolžino meril približno štiri metre in bo imel zadaj nameščeni električni motor z močjo do 250 konjev. Elektrika bo prihajala iz baterije z zmogljivostjo 70 kWh, ta del razvijajo pri Geelyju, imel pa bo še celo vrsto zanimivih tehnologij, od možnosti hitrega polnjenja do posodabljanje programske opreme vozila na daljavo ali glasovnega upravljanje in digitalnega ključa za zagon vozila.
Podjetje bo novinca sicer izdelovalo na Kitajskem, v mestu Xian, letno bodo izdelali okoli 150.000 vozil, na voljo bo seveda tudi v Evropi, kot navaja nemški Auto, Motor und Sport, bo v Nemčiji v prodaji že v letu 2022.